חשד: בן 19 ביצע עבירות מין ברשת בילדות בנות 9-14

החשוד נעצר לאחר שהתקבלו במשטרה מספר תלונות של הורים שטענו כי ביקש מבנותיהן לשלוח לו תמונות עירום. התכתבויותיו עם הקטינות נחשפו ע"י החוקרים
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה

בימים הקרובים, יוגש כתב אישום, נגד צעיר בן 19, מראשון לציון שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין ברשת האינסטגרם בילדות בגילאי 9-14. עם מעצרו חשפו החוקרים תכתובות בעלות אופי מיני שניהל עם הקטינות. המשטרה הודיעה לביהמ"ש על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים וכי המדינה תבקש במקביל להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

עוד בחדשות:

במשטרה התקבלו מספר תלונות על צעיר, תושב ראשל"צ, שפנה בתקופה האחרונה לילדות בגילאי 9-14 וביקש מהן לבצע מעשים מיניים בעצמן ולשלוח לו תמונות עירום וזאת לאחר שהזדהה כקטינה. מחקירה סמויה עלה כי החשוד ניהל עם הקורבנות התכתבויות בנושאים מיניים תוך שהוא מציג את עצמו כקטינה שעברה פגיעה מינית לאחרונה. בדרך זו הצליח החשוד לרכוש את אמונן של קורבנותיו ולשכנע אותן לשלוח לו סרטונים ותמונות עירום שלהן.

חומרים פדופילים בהיקפים גדולים

עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, נעצר בשבוע שעבר החשוד לחקירה. בחיפוש בביתו נמצאו מכשירי סלולאר ומחשב נייד שהכילו חומרים פדופילים בהיקפים גדולים. בחקירתו הודה החשוד כי קיים קשרים מיניים עם קטינות באמצעות מספר חשבונות פיקטיביים באינסטגרם בהם התחזה לקטינה בת 13.

מעצרו של החשוד, הוארך מספר פעמים על ידי בית המשפט, והיום הגישה המשטרה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

צפו בתכתובות שנתפסו על ידי המשטרה:

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות