אישום: ערבים ישראלים סחרו בנשק וסמים

הארבעה, תושבי רמלה, ערערה ואיכסאל, נאשמים כי במהלך השנה האחרונה ביקשו ליזום עסקאות נשק דרך "הוואטסאפ". מיוחסות להם גם עבירות סחר והחזקת סמים
דניאל בן חמו |

לבית משפט מחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד 4 נאשמים, תושבי רמלה, ערערה ואיכסאל, בגין ריבוי עבירות ניסיון לביצוע עיסקה אחרת בנשק, עסקה אחרת בנשק, החזקת תחמושת, סחר סמים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

עוד בפלילים:

קנאביס בבית

על פי כתב האישום, בין ספטמבר 2020 לאפריל 2021, הנאשמים, התכתבו ביניהם ועם אחרים ביישומון ה"וואטסאפ", בנושא מכירה ורכישה של כלי נשק מסוגים שונים. בין היתר, תיעדו הנאשמים את כלי הנשק המוצעים למכירה או לקנייה, נקבו במחיר הרלוונטי ולעיתים צרפו תמונה של הנשק.

בנוסף, בביתו של אחד הנאשמים נתפסו סמים מסוג קנאביס ובמכשיר הטלפון שלו נמצאו התכתבויות באשר למחירי הסמים, תמונות של הסמים ותיעוד עסקאות של סחר בסמים.

יישארו במעצר?

"מדובר", ציינה הפרקליטות בבקשה למעצר עד תום ההליכים, "במשיבים אשר מיוחס להם ביצוע רצף של עבירות לפיהן ניסו לבצע עסקאות בנשק. מעבר לחומרת העבירות, התדירות והקלות בה הן מתבצעות, מקבלים הדברים נופך חמור עוד יותר נוכח התפשטות עבירות בנשק המתרחשות חדשות לבקרים בחברה הישראלית בתקופה האחרונה".

עוד נכתב בבקשה: "עסקינן במשיבים אשר בקלות רבה שמו ידם על כלי נשק מסוגים שונים והציעו אותם למכירה או ביקשו לקנותם בעצמם. כל אלה מגבירים את המסוכנות הנשקפת מהמשיבים. ויודגש – כלי הנשק שהחזיקו, ועשו בהם עסקאות אחרות או ניסו לעשות כן, לא אותרו על ידי המשטרה, ועדיין זמינים לשימוש אלים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות