קנס בלבד לנהגת שנתפסה על מהירות מופרזת

ביהמ"ש הסתפק בקנס, ללא נקודות או שלילה, לנאשמת שנתפסה נוהגת במהירות 152 קמ"ש וקיבל את הסדר הטיעון המקל אליו הגיע סנגורה, עו"ד יאיר בן שטרית
אייל חן |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

שופטת בית משפט לתעבורה באשדוד, רבקה שורץ, גזרה קנס של 1,000 שקלים, ללא נקודות וללא שלילה על תושבת הדרום, אשר נתפסה נוהגת לכאורה במהירות 152 קמ״ש, בכביש שהמהירות המרבית המותרת בו הוא 90 קמ"ש. השופטת קיבלה את הסדר הטיעון המקל אליו הגיע הסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית והרשיעה את מרשתו בעבירה של מהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך.

אולי יעניין אותך:

התביעה דרשה פסילה

על פי כתב האישום, תושבת הדרום, נהגה בכביש 35 במהירות שהינה 65 קמ"ש מעל המותר. התביעה דרשה בתחילה, פסילת רישיון הנהיגה למשך 4 חודשים, שלילה על תנאי ארוכה וכן קנס כספי ו-10 נקודות.

הגיע להסדר מקל. עו"ד יאיר בן שטרית

לאחר שהסנגור, עו"ד בן שטרית, קיבל את חומרי החקירה ולאחר בחינת התיק הוא התעקש על תיקון כתב האישום, מה שהוביל לתוצאה המקלה ביותר, שהינה קנס בסך 1,000 שקלים בלבד ללא נקודות וללא פסילה.

הסנגור הצביע על כשלים ראייתיים

התביעה קיבלה את הסדר הטיעון, לאחר שעו"ד בן שטרית, טען כי עבירות המהירות נאכפות על ידי מספר מכשירים וקיימת חשיבות לבדוק היטב את חומרי החקירה ולוודא שהיה רכב בודד ושהמדידה לא מתייחסת לרכב אחר, כשיש שדה פתוח. לאחר לימוד התיק, ניכר היה כי יש כשלים ראייתיים מה שהוביל את התביעה להסכים לבקשת הסנגור, תיקון כתב האישום באופן משמעותי ומקל עבור הנאשמת.

בסיכומו של דבר השופטת שורץ קיבלה את ההסדר לאחר שקבעה כי מדובר בהסדר סביר ומאוזן, הרשיעה את הנהגת במהירות בלתי סבירה בתנאי הדרך, השיתה עליה קנס של 1,000 שקלים, ופסילה על תנאי של חודש ימים למשך שנה בלבד.

__________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת רבקה שורץ

__________________________________________________________

עו”ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות