בר-דוד: ההסתדרות היא הבית של כל העובדים ושל כל המפלגות

יו"ר ההסתדרות, מנכ"ל ההסתדרות ובכירים נוספים ביקרו במרחב פ"ת ונפגשו עם עובדים רבים מהאזור: בר-דוד: "אנו יודעים היום לעבוד עם כל המפלגות"
דניאל בן חמו |
ביקור במפעל "אסם", צילום: אגף הדוברות בהסתדרות.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דודערך היום (ב') ביקור מיוחד באזור שוהם ופתח תקווה, במהלכו נפגש עם העובדים והוועדים במרחב וסייר במספר מקומות עבודה מרכזיים במרחב.

לסיור התלוו מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי; יו"ר מרחב פתח תקווה גיורא נחום; יו"ר נעמת במרחב דינה רווח; יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל; מנכ"ל האגף רפי סדן; יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו ובכירים נוספים.

אתגרים גלובליים

בר-דוד החל את ביקורו במפעל "אסם" בשוהם, שם נפגש עם המנכ"ל אבי בן אסאייג, הנהלת החברה וחברי ועד העובדים. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה על מצבה של אסם-נסטלה בתום שנת הקורונה, על אתגרי התעשייה בישראל ועל האתגרים הגלובליים המעצבים את תעשיית המזון. בר-דוד הודה למנכ"ל על האירוח החם והביע את התרשמותו מהתעשייה הישראלית בכלל ומאסם בפרט. כמו כן, הודה יו"ר ההסתדרות על שיתוף הפעולה הפורה בין הנהלת החברה לעובדים, לוועדים ולהסתדרות וציין כי יחסי העבודה באסם הם מהטובים ביותר בתעשייה הישראלית.

במהלך ביקור ההסתדרות. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות.

רוח גבית

בהמשך סייר יו"ר ההסתדרות בבית החולים בילינסון שם נפגש עם ד"ר איתן וירטהיים, מנהל המרכז הרפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), יו"ר הוועד הארצי של עובדי קופת חולים כללית, פרוספר בן-חמו, ועם חברי נציגות העובדים בבית החולים. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה על הנעשה במרכז הרפאי והודה לצוותים השונים על העשייה וההצלחה במיגור נגיף הקורונה.

את הסיור חתם יו"ר ההסתדרות באספת פורום ועדים מהמרחב. בר-דוד הודה ליו"ר המרחב גיורא נחום ולחברי הוועד על העשייה והרוח הגבית. יו"ר ההסתדרות הדגיש בדבריו כי תמו ימי ההסתדרות המפלגתית: "היום אנו הבית של כל העובדים והבית של כל המפלגות, ורוחב העשייה הזה נותן לנו עוצמה אדירה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות