תושב רמת גן חשוד בעוקץ של עשרות קשישים

על פי החשד, הגבר, 56, נהג להמתין לקורבנותיו ליד מכשירי כספומט וביקש לסייע להם במשיכת הכסף, אז הסיח את דעתם וגנב מהם את המזומן או את האשראי
גילי סיוון-כהן |
כספומט

המשטרה עצרה ‏גבר בן 56 מרמת גן, החשוד בעוקץ של עשרות קשישים ברחבי הארץ וגניבת כסף מזומן שמשכו בכספומט. על פי החשד, במהלך התקופה האחרונה הוא פעל בשיטה דומה כדי לגנוב כסף מקורבנותיו, להם המתין ליד מכשירי הכספומט. המשטרה תבקש היום (יום ב') להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בפתח תקווה.

החקירה בעניינו של החשוד מתנהלת מזה מספר חודשים בתחנת פתח תקווה. החקירה, שעניינה עוקץ והונאת קשישים ‏וקשישות בכספומטים בכל רחבי הארץ, נפתחה בעקבות תלונות שהגיעו למשטרה.

עשרות תלונות במשטרה

מחומר החקירה עלה כי מדובר בעשרות מקרים בהם החשוד היה ניגש "לסייע" לקשיש שהגיעו לכספומט על מנת למשוך כסף ואז היה מסיח את דעתם וגונב מהם כסף מזומן אותו משך עבורם או במקרים אחרים, לאחר שהיה משיג את הקוד הסודי, היה גונב את כרטיס האשראי ומושך כסף מאוחר יותר.

מעדויות שמסרו הקורבנות עלה כי החשוד הסווה עצמו באמצעות כובע ולעיתים דווח כי נראה היה שחבש פאה.

הפאה נתפסה

חוקרי תחנת פתח תקווה הצליחו להתחקות אחר החשוד ואתמול עצרו אותו בדירה ברמת גן, שם גם נתפסה הפאה ששימשה אותו וכן סכום של כסף מזומן בסך של עשרות אלפי שקלים.

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בפתח תקווה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות