מאות שתילי סמים נתפסו באשדוד – 3 נעצרו

המשטרה חשפה מעבדה לגידול קנאביס ועצרה שני גברים ואישה, תושבי אשדוד לחקירה. בפשיטה על המעבדה נתפסו 320 שתילי סם וכסף מזומן
רונן לוי |
258 צמחי קנאביס נתפסו - תצלום אילוסטרציה
אילוסטרציה envato

המשטרה חשפה מעבדה לגידול סמים מסוכנים בעיר אשדוד, ובה מעל 320 שתילי סם. שלושה חשודים, שני גברים ואישה, תושבי העיר, נעצרו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט.

בפעילות ממוקדת של שוטרי תחנת אשדוד נגד גידול וסחר בסמים מסוכנים בעיר, חשפו השוטרים ביום שני השבוע, דירה בעיר, בה אותרה מעבדה לגידול סמים מסוכנים מסוג מריחואנה, כשהיא מחולקת לחדרים שונים בבית, ובהם מעל 320 שתילים שנתפסו.

הפשיטה על המעבדה, נערכה במסגרת פעילות סמויה שנערכה ע"י בלשי המשטרה, והתבצעה במועד שבו הגיעו החשודים אל המעבדה, ושם נעצרו. עוד נתפסו מעל 6 אלף ש"ח במזומן, סמים בכמות גדולה ואמצעים נוספים לגידול סמים.

כאמור שלושת החשודים, שני גברים ואישה בשנות העשרים והשלושים לחייהם מאשדוד שנחקרו בחשד לגידול וייצור סמים מסוכנים, בתום חקירתם הובאו לדיון בעניינם בבית המשפט ומעצרם הוארך.

במקרה אחר, עצרה המשטרה, בתום חקירה סמויה, שבעה תושבי המרכז בחשד לייצור סמים בהיקף של מעל 100 קילוגרם במספר מעבדות בשווי מיליוני שקלים, תוך גניבת חשמל ושימוש ברכבי יוקרה לשם הפעלתן. כתב אישום הוגש נגדם על ידי פרקליטות מחוז ירושלים לצד בקשה לחילוט רכוש יקר שנתפס במהלך הפשיטה המשטרתית, לרבות רכבי היוקרה.

החקירה סמויה במשטרה החלה לפני כשלושה חודשים. החקירה נפתחה עם קבלת מידע על גידול מעבדת סמים ב"האנגר" באזור התעשייה בעטרות, במסגרתה ביצעו בלשי המשטרה תצפיות ומעקבים אחר מספר תושבי המרכז החשודים בתפעול מעבדה משוכללת ויקרה לגידול סמים, תוך גניבת חשמל.

עם הפשיטה, חשפו השוטרים גידול מאות שתילים של סם מסוג קנבוס במשקל כולל של למעלה מ-90 קילו המוערך בשווי של כ-4 מיליון שקלים. זאת, לצד גניבת חשמל לתפעול המעבדה בשווי של למעלה מ-130 אלף שקלים.

לטענת המשטרה, החשודים שינעו את הציוד למעבדה ברכבי יוקרה מסוג קאדילק, אאודי וסקודה. החשודים החזיקו בנוסף, כך על פי החשד, מעבדת סמים גם בפ"ת, שם גידלו מאות שתילי סם קנבוס במשקל כולל של למעלה מ-16 קילו ובשווי מוערך של קרוב ל-900 אלף שקלים וגנבו חשמל בשווי של למעלה מ-14 אלף שקלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות