הוריה של הגננת המתעללת בתביעת דיבה נגד הורי הילדים שנפגעו

הוריה של הגננת כרמל מעודה תבעו מהורי הילדים הנפגעים 244 אלף שקלים וכן פיצוי בגין נזק לא ממוני בטענה כי אלו הוציאו את דיבתם ופרסמו לשון הרע. עוה"ד קרן ברק ומרק לייזרוביץ, המייצגים את אחת האימהות: "תביעת השתקה מהסוג הנחות ביותר"
מעיין לביא |
כרמל מעודה בדיון קודם, צילום: פלאש 90

לא להאמין: הוריה של הגננת כרמל מעודה הגישו תביעת דיבה נגד הורי הילדים הנפגעים ובה הם דורשים פיצוי של 244 אלף שקל וכן פיצוי בגין נזק לא ממוני בטענה כי ההורים פרסמו נגדם לשון הרע.

במסגרת כתב התביעה שהגישו הוריה של הגננת כרמל מעודה הם תובעים את ניקול דניאל, אימם של שניים מהילדים שעברו התעללות אכזרית וקשה, העומדת בראש קבוצת הפייסבוק "נפגעי בייבי לאב, כרמל מעודה ולירז תפארת נתן".

כזכור, הגישה ניקול דניאל תביעה אזרחית על סך 2.5 מיליון שקלים כנגד מעודה והוריה עם סיום הכרעת הדין בעניינה של הגננת.

"חושבים שההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר", עו"ד מרק לייזרוביץ.

"תביעת השתקה מהסוג הנחות ביותר"

"נדמה שמשפחת מעודה נקטה בגישת 'ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר' וזו תגובתם לתביעה הנזיקית שהגישה מרשתנו ניקול דניאל" אומר עו"ד מרק לייזרוביץ , המייצג יחד עם עו"ד קרן ברק את משפחת דניאל בתביעה הנזיקית נגד משפחת מעודה.

בכתב התביעה שהגישו בני הזוג דניאל נגד הגננת המתעללת והוריה, נכתב כי הקטינים מצויים במצב נפשי קשה ביותר, וכי הם סובלים מהתפרצויות זעם וחווים רגרסיה התנהגותית. בתביעה מצוין כי גם ההורים, ניקול ורון, אינם יודעים מנוח, ומתקשים לישון ולעבוד.

"מנסים להלך אימים", עו"ד קרן ברק.

"התנהלותם של הוריה של כרמל מעודה, אשר לא עצרו ודיווחו על האלימות האכזרית כלפי ילדי הגן, עולה בקנה אחד עם התנהלותם בהעלאת הטענות בכתב התביעה שכנגד", מצהירה עו"ד קרן ברק. "כל אדם שנוהג באלימות כלפי ילדים צריך לדעת שהוא ישלם גם מכיסו שלו".

"במקום להגיש כתב הגנה או להיערך כלכלית לפיצוי הנזקים האדירים שיצרו לקטינים בחרו במשפחת מעודה להגיש תביעת דיבה מופרכת נגד בני הזוג כמעין הפחדה להורים האחרים שלא ינהגו כמו ניקול ורון דניאל, אנו מתכוונים לנהל את התביעה הנזיקית ואת תביעת לשון הרע עד תומם, לא די בכך שהתעללו בילדים כעת מנסה משפחת מעודה להלך אימים על משפחות קורבנותיהם באמצעות הליכים משפטיים??" אומרת עו"ד קרן ברק.

לאתר משרד עורכי דין לייזרוביץ-ברק


עו"ד קרן ברק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות