קיבל תרומה בסך 5 שקלים רכש בקבוק דלק והצית חנות

אסף תרומה בסך חמישה שקלים רכש בכסף דלק ומיהר להצית בעזרת הדלק חנות בכפר סבא . המשטרה עצרה גבר בן 25 מטייבה בחשד להצתת חנות בכפר סבא. היום הוגש נגדו כתב אישום.
חנן לוי |
הצתה, ארכיון.

 

לכידתו של החשוד התאפשרה בין היתר בזכות מצלמות אבטחה אשר תיעדו את החשוד בכל ההתנהלות שלו עד הצתת החנות.
תחילת האירוע לפני כשבועיים התקבל במשטרה דיווח על שריפה בחנות ברחוב דרך השרון בכפר סבא. שוטרים שהגיעו למקום יחד עם צוותי מכבי האש מיהרו להשטלת על האש. כבר בתחילה עלה החשד כי מדובר בהצתה.

מחקירת חוקרי המשטרה התברר כי החשוד, בן 24 מטייבה, הגיע למקום בצוהרי היום ונכנס למסעדה סמוכה, שם ביקש תרומה כספית בתואנה כי אין לו כסף לשוב לביתו. בעל המסעדה נתן לו 5 שקלים. בצאתו מהמסעדה, החשוד לקח בקבוק של ליטר וחצי ריק ממשקה וצעד ישירות לתחנת דלק סמוכה, שם על פי חקירת המשטרה רכש דלק בסכום של 5 שקלים

בהמשך, גילו באמצעות צילומי האבטחה חוקרי המשטרה כי החשוד צעד במהירות בחזרה לרחוב טשרנחובסקי הסמוך שפך דלק על חלון הראווה והצית את החנות.
עוד התברר ממהלך החקירה כי החנות לא הייתה מאויישת בעת ההצתה, אך בחנויות הצמודות אליה היו אנשים אותה עת אשר היו חשופים לסכנה של ממש. על פי המשטרה רק בדרך נס לא הסתיים האירוע באסון של פגיעה בעוברי אורח.

שוטרים הצליחו לעצור את החשוד זמן קצר לאחר האירוע בין היתר בעקבות עדי ראיה שהצביעו עליו וכן בעקבות צפיה במצלמות האבטחה באזור ועדויות עובדים ובעלי העסקים באזור בהם בעל המסעדה ו מתדלק בתחנת הדלק ממנו רכש את הבנזין .

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקווה והיום הוגש נגדו על ידי הפרקליטות כתב אישום בעבירת הצתה. במקביל להגשת כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בשל חומרת מעשיו והמסוכנות הנשקפת ממנו.
כתב האישום לא מסביר את המניע למעשיו של האיש.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות