פשיטת משטרה על השוק בכפר קאסם

לפני מספר ימים ערכה משטרת מרחב שרון מבצע אכיפה ממוקד בעבירות נגד בעלי החיים בכפר קאסם. המבצע נערך במתחם השוק של כפר קאסם שנחשב לרוחש פעילות מידי יום ובמיוחד בסופי שבוע אז מגיעים אליו מכל הארץ קונים ומטילים. המבצע התבצע על ידי שוטרי משטרת כפר קאסם כוחות ממרחב שרון של המשטרה וביחד עם רשות הטבע והגנים, המשטרה הירוקה, יחידת הפיקוח והפיצוח במשרד החקלאות וביחד עם ווטרינרים במשרד הבריאות.
יעלה זמיר |

השוק בכפר קאסם הפך כבר מזמן לאחד ממרכזי הקניות המועדפים על הצרכן הישראלי שמוצא במקום ירקות פירות ומוצרי בשר במחירים זולים במיוחד לצד זה פועל בכל סוף שבוע במקום שוק לממכר בעלי חיים אשר כולל מכירת ציפורים חיות מחמד חיות משק ועוד והוא נחשב לשוק בעלי החיים הגדול הפעיל בארץ אלא שהשבוע פשטה המשטרה יחד עם גורמי אכיפה נוספים וסגרה חלק לא מבוטל מדוכני המכירה.

במשטרה אומרים כי המבצע יצא לדרך לאחר שהתקבל במשטרה מידע, לפיו נערך מדי שבת שוק למכר בלתי חוקי של בעלי חיים בכפר קאסם. שוטרים רבים, ביחד עם נציגי משרד החקלאות ומשרד הבריאות, הגיעו לשוק ובדקו כ-22 דוכנים למכר בעלי חיים. בסיום הפעילות נפתחה חקירה נגד 7 בעלי דוכנים בגין אחזקת בעלי חיים בניגוד לחוק. עוד הוחרמו במהלך המבצע 20 ברווזים, 7 פסיונים ו-3 תרנגולות שהוחזקו כולם בתנאים מחפירים וללא היתר.

 width=
כל הנחקרים חשודים בעבירה על חוק צער בעלי חיים וחלקם בסחר לא חוקי בבעלי חיים.

במשטרה מתכוונים בשבועות הקרובים להמשיך במבצעים מסוג זה בשוק של כפר קאסם במטרה להפסיק את הסחר הלא חוקי של בעלי חיים או סחר בתנאים קשים של בעלי חיים

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות