טלנובלה בביהמ"ש: העבריין, החברה והאקסית

בת זוגו של אסיר, השפוט על עבירות מרמה, טוענת בתביעה שהגישה נגד חברתו לשעבר כי זו הכפישה אותה בביהמ"ש, לעיני כל: "קראה לי הורסת משפחות"
רונן לוי |
היה שותף בגידול ילדיה. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

קרב על ליבו של עבריין המרמה: סכסוך שהגיע לבית המשפט ניצת בין חברתו הנוכחית של הסיר, השפוט ל-12 שנות מאסר, לבין בת זוגו הקודמת חושף את היצרים שבמשולש הרומנטי שיתבררו כעת במסגרת תביעת דיבה. הריב בין בת הזוג הנוכחית לקודמת, הפך להתפרצות של בת הזוג לשעבר על הנוכחית ובעקבות זאת דורשת בת הזוג הנוכחית פיצוי של 100 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע.

עוד בתביעות לשון הרע:

על פי התביעה, שתי הנשים מנהלות תביעה כספית אחרת בבית המשפט. כאשר הגיעה לאחד הדיונים בת הזוג לשעבר של עבריין המרמה שהורשעה יחד עימו, התפרצה זו על בת הזוג הנוכחית, כבר בלובי בית המשפט כשהוא גדוש אנשים, בפרהסיה, בזמן ההמתנה לכניסה לדיון. בתביעה נטען כי זו פרצה בצרחות שכוונו לתובעת: "אני יראה לה..״, ״אני לא אוותר לה…״, ״הורסת משפחות״, "אני אגרור אותה עד העליון…".

בהמשך, כך על פי התביעה, גם במהלך הדיון בזמן שב״כ הנתבעת נעמד וטען וללא כל התראה, נעמדה הנתבעת והחלה לצעוד לכיוונה של התובעת "בצורה מאיימת כשמבטה מופנה לכיוון התובעת ועיניה נעוצות בה יורקות אש, זעם ושנאה". הנתבעת, כך נכתב, פרצה "בצרחות מחרישות אוזניים כשהיא אחוזת אמוק".

"כל הנוכחים באולם משותקים לחלוטין", כך מתואר בכתב התביעה, "אפילו בא כוחה נאלם דום מההלם גרונה נפער לרווחה והיא מתיחה האשמות, העלבות, אמירות פוגעניות, מעלילה עלילות שווא, משתלחת בתובעת פוגעת ורומסת את כבודה – ואין פוצה פה, כולם בדומייה! התובעת 'זכתה' לכינויים משפילים, אמירות שקריות והאשמות סרק שאין להם אחיזה במציאות מצידה של הנתבעת בין היתר היא כינתה אותה: 'חולת נפש', 'חולה בראש', 'הורסת משפחות', 'מטרידה אותה בטלפונים', 'נכנסת בניקים פיקטיביים אליה ומטרידה אותה ברשתות החברתיות'".

לטענת התובעת, שדורשת פיצוי בסך 100 אלף שקלים, המתקפה נמשכה מספר דקות "שעבורה היוו נצח". לשיטתה, היא לא הבינה לפשר הסיטואציה "וחשה מותקפת, מילולית באולם הדיונים נאלמה חסרת אונים כבולה בתוך האולם כשאין מקום מפלט אליו תוכל להימלט".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות