הרשות לפינוי מוקשים ונפלים במשרד הביטחון ביצעה הבוקר פיצוץ מבוקר של כ-100 מוקשים ונפלים ברמת-הגולן

היום בבוקר (ג' ה-24.9.19) ביצעה הרשות לפינוי מוקשים ונפלים במשרד הביטחון (רלפ"ם) פיצוץ מבוקר של כ-100 מוקשים סוריים נגד אדם ושאריות לחימה מתקופת מלחמת ששת הימים, בציר המרכזי לרמת הגולן, סמוך לגשר בנות יעקב. הפיצוץ התבצע בטכניקת שרשרת תוך שימוש בנפצי השהיה.
רונן חן |

הפיצוץ, של מוקשים ונפלים נגד אדם, התבצע בטכניקת שרשרת תוך שימוש בנפצי השהיה, סמוך לגשר בנות יעקב

 width=
פיצוץ זה נעשה כחלק מפרויקט לניקוי שדות המוקשים באזור רמת הגולן והכנרת, והוא  מצטרף לפיצוץ שנערך לפני כשנה, ושבו פוצצו כ-350 מוקשים באזור. מתחילת הפרויקט, באוגוסט 2017, פוצצו יותר מ-1,300 מוקשים באזור זה. השטחים שיפונו יעברו לאחריות המועצה האזורית גולן וליישוב מגדל שמס, ויוכלו לשמש לחקלאות, לתיירות ולכל שימוש אזרחי אחר .

מרסל אביב, ראש רלפ"ם: "פיצוץ המוקשים, שנעשה היום באזור גשר בנות יעקב, הינו מבצע חשוב שיסייע לשמור על בטיחותם ושלומם של התושבים והמטיילים באזור".

 width=
קרדיט צילום: דוברות משרד הביטחון וחברת iMAG

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות