אישום: ‏ניסו לסחוט אם ובנה בשל חוב פיקטיבי

נער בן 16 וצעיר בן 21, שניהם מבאר יעקב, נאשמים כי הגיעו מספר פעמים לביתם של המתלוננים ודרשו תשלום של 10 אלף שקלים תוך איומים והטלת מורא
דניאל בן חמו |
נערים מטיילים אלימות כנופייה תוקפים תקיפה חבורה תלמידים סטודנטים
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד נער בן 16 וצעיר בן 21 מבאר יעקב בגין ניסיון סחיטה באיומים של תושבת העיר ובנה הקטין, בשל חוב פיקטיבי של הילד. השניים דרשו במספר הזדמנויות תשלום מהאם ומבנה של כ-10 אלף שקל תוך איומים והטלת מורא. המדינה מבקשת להותיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים נגדם.

למשטרה הגיע דיווח על אם ובנה שנפלו קורבן לניסיון סחיטה מהחקירה עלה כי שני הנאשמים, בגיר וקטין, קשרו קשר על מנת לגרום למתלוננים לשלם להם כ-10 אלף שקלים, על חוב פיקטיבי שבנה של המתלוננת חייב להם כביכול. השניים בנוסף לאחרים, הגיעו מספר פעמים לביתם של המתלוננים ותוך כדי איומים בפגיעה פיזית והטלת פחד, דרשו לקבל את תשלום ה"חוב".

עם הבשלת החקירה, המתינו בלשי מחלק הנוער בדירת המתלוננים לנאשמים להגעתם לאסוף את התשלום כפי שתואם. עם כניסתם לדירה, הם נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. בחיפוש על גופם נתפס כסף מזומן, תכשיטים החשודים כגנובים, סם מסוג קנאביס וכן סכין יפנית.

מעצרם של החשודים, תושבי השפלה, הוארך בבית משפט מיום מעצרם ועד להגשת כתב אישום כנגדם הבוקר. כמו כן, הוגשה בקשה למעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

במקרה נוסף, המדינה תגיש היום (יום ב') כתבי אישום נגד שלושה צעירים בגילאי 19 עד 21 תושבי אילת, החשודים כי חטפו נער כבן 15 ממקום עבודתו, איימו עליו והיכו אותו, לאחר שחשדו בו בגניבת תכשיטים מדודתו של אחד החשודים, שגם היא נעצרה.

המקרה התרחש לפני מספר שבועות. בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת אילת אודות חשד לאירוע של חטיפת נער ממקום עבודתו, על ידי 3 צעירים, בחשד כי גנב תכשיטים מדודתו של אחד החשודים כחודש קודם לאירוע.

במהלך החטיפה הוכנס הקטין לרכבם של שניים מהחשודים והובל לשטח מבודד בעיר אילת שם אוים על ידי החשודים באמצעות כלי הנחזה כאקדח וכן הוכה על ידם ובסיום שחררו אותו.

בעת ששב לעבודתו פגש בו קצין משטרה מאילת, אשר הבחין במצבו של הנער תשאל אותו וזה סיפר לו את שעבר עליו. תוך זמן קצר, שלושת החשודים נעצרו ובהמשך הדבר הוביל גם למעצרה של דודתו, בת ה-52, של אחד החשודים. מהחקירה עלה כי שלחה את אחיינה ושני חשודים נוספים על מנת לאתר את הקטין ולאיים עליו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות