איים: "אם תישארי בבית יקרה משהו לא טוב"

כתב אישום הוגש לביהמ"ש נגד תושב דיר חנא, בשנות ה-40 לחייו, ולפיו הוא היכה את בת זוגו ופצע אותה משום שלא הסכימה לתת לו כסף
מעיין לביא |
אלימות במשפחה איום תקיפה גבר מכה אישה
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב דיר חנא, בשנות ה40 לחייו, שתקף את אשתו, איים עליה ואף גרם לה לחבלות, זאת לאחר שלא הסכימה לתת לו כסף.

לפני כשבוע בשעות הערב, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות חשד לאלימות כלפי בת זוג בדיר חנא. השוטרים שהגיעו למקום עיכבו את הנאשם ופתחו בחקירת האירוע ואף גבו עדות מהאישה ועדים נוספים.

מהחקירה עלה כי מדובר באישה בשנות הארבעים לחייה, אשר הגיעה לטיפול בבית החולים עם חבלה בראשה זאת לאחר שהנאשם דרש ממנה כסף ולאחר שסירבה תקף אותה, דחף את ראשה בחוזקה וכתוצאה מכך, המתלוננת נפלה וראשה פגע במשענת הספה.

בהמשך, כך נטען בכתב האישום, איים עליה הנאשם ודרש ממנה לעזוב את הבית ואם לא תעשה כן "יקרה משהו לא טוב".

הנאשם הועבר לחקירה ובמהלך השבוע האחרון, חוקרי המשטרה הצליחו לאסוף ראיות כנגדו בגין תקיפה ואיומים ועוד עלה בחקירה כי הוא תקף את אשתו גם שבוע לפני כן ואיים עליה כי יפגע בה שוב.

מעצרו הוארך בבית משפט מעת לעת וכאמור כעת הגישה חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות