חשד: חטפו והיכו נער בגלל שגנב תכשיטים

3 צעירים מאילת, נעצרו בחשד שחטפו בן 15 ממקום עבודתו, איימו עליו והיכו אותו בהוראת דודתם שחשדה בו כי גנב ממנה תכשיטים
גילי סיוון-כהן |
כנופייה עבריינים צעירים נערים חבורה
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה שלושה צעירים בגילאי 19 עד 21 תושבי אילת, בחשד שחטפו נער כבן 15 ממקום עבודתו, איימו עליו והיכו אותו, לאחר שחשדו בו בגניבת תכשיטים מדודתו של אחד החשודים, שגם היא נעצרה. היום (יום ב') יוגש כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עוד בפלילים:

המקרה התרחש לפני מספר שבועות. בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת אילת אודות חשד לאירוע של חטיפת נער ממקום עבודתו, על ידי 3 צעירים, בחשד כי גנב תכשיטים מדודתו של אחד החשודים כחודש קודם לאירוע.

במהלך החטיפה הוכנס הקטין לרכבם של שניים מהחשודים והובל לשטח מבודד בעיר אילת שם אוים על ידי החשודים באמצעות כלי הנחזה כאקדח וכן הוכה על ידם ובסיום שחררו אותו.

בעת ששב לעבודתו פגש בו קצין משטרה מאילת, אשר הבחין במצבו של הנער תשאל אותו וזה סיפר לו את שעבר עליו. תוך זמן קצר, שלושת החשודים נעצרו ובהמשך הדבר הוביל גם למעצרה של דודתו, בת ה-52, של אחד החשודים. מהחקירה עלה כי שלחה את אחיינה ושני חשודים נוספים על מנת לאתר את הקטין ולאיים עליו.

ביום שישי האחרון הוגשה הצהרת תובע כנגד כל החשודים וכעת צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום כנגד כלל החשודים ובקשה להארכת מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות