אישום: איים בפייסבוק על ראש עיריית נס ציונה

תושב ראשל"צ, 25, נאשם בביהמ"ש השלום ברחובות כי איים על ראש העיר, שמואל בוקסר, בהודעה ששלח לו ברשת החברתית וקילל אותו: "עבריין מסריח, הרסת את העיר"
מעיין לביא |

ראשי הערים בשנים האחרונות הפכו להיות מאוימים יותר ויותר ולעיתים זה אף מגיע לאלימות. לבית משפט השלום ברחובות הוגש כתב אישום נגד תושב ראשון לציון, בן 25, בגין איומים נגד ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר.

על פי כתב האישום, הנאשם שלח הודעות מחשבון הפייסבוק שלו לחשבון הפייסבוק הפרטי של ראש העירייה בוקסר וכתב לו כך: "אמא שלך זונה, בת אלף זונה, עבריין מסריח, הרסת את העיר, יבן שרמוטה, הדוב הבא שתצוד אמן יתן ביס לילדים שלך באיבר מין יבן זונה, עבריין הרסת את העיר, מה שאתה עושה לתושבי נס ציונה בעזרת השם תהיה תחת איום דרגה 6" (הטעויות במקור, מ"ל).

בכתב האישום שיוחסו לנאשם איומים נכתב כי: "במעשיו המתוארים לעיל, איים הנאשם בפגיעה שלא כדין בגופו או בחייו של המתלונן, זאת במטרה להפחידו או להקניטו". משפטו של הנאשם יחל בזמן הקרוב.

איומים דרך הרשת החברתית הפכו לתופעה מדאיגה של ממש. רק בשבוע שעבר הוגש לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב פרדסיה בן 30, באשמת איומים על אשת התקשורת מעיין אדם. הנאשם פרסם כי יעשה לאדם פולסא דנורא כמו שעשו לאריאל שרון. השופטת אופיר כתבי ריבלין, האריכה את מעצר הנאשם בארבע ימים נוספים.

על פי כתב האישום, אדם, ערכה על הנאשם שתי כתבות תחקיר על הטרדות, כאשר האחרונה שבהם פורסמה ביום חמישי האחרון. יום לאחר פרסום הכתבה באתר “מאקו”, פרסם הנאשם בתגובה סרטון ברשת החברתית “טיקטוק” ובו מופיעה אדם ובפס הקול נשמעים איומים על חייה.

בסרטון נאמר: “הסרטון המלא על מעיין אדם הולך להיות ביוטיוב אבל היא מנסה להרוס לי את החיים בכל דרך אפשרית ומנסה להתנקם בי ולהכניס אותי לכלא בכל דרך אפשרית. כן זאת מעיין אדם אני מודיע לך חגיגית אם עד יום שלישי את לא עוזבת אותי ואת בני משפחתי אני מודיע לך מראש תורידי את כל הסרטונים תורידי הכל. כי אם לא ביום שלישי אני אוסף עשרה אנשים שלמדו איתי בישיבה ושאיתי בקבוצה. גברים 100% סטרייטים בטלגרם ואנחנו מתכוונים לעשות עלייך טקס פולסא דנורא, שוד של אש”.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות