המשטרה פענחה את רצח חמודה מוגרבי ברמלה.

יחידה המרכזית של מחוז המרכז פענחה את תיק רצח מחמוד "חמודה" מוגרבי בן 48 מרמלה שהתרחש בתחילת החודש שעבר בשכונת ג'ואריש בעיר. החשודים- עומר אבו קשק בן 20 וקרוב משפחתו נער בן 17 שניהם תושבי ג'לג'וליה, עשרים דקות לאחר הרצח נעצרו השניים בפעילות מבצעית של שוטרי סיור.
נעמה כהן |

בעקבות הלחץ הציבורי על המשטרה פירסמה הבוקר המשטרה כי מדובר בפענוח ה-30 במספר מתחילת השנה של מקרי רצח במגזר הערבי

מחומר החקירה עולה בתאריך שישי לאוגוסט סמוך לשעה 02:50 התקבל דיווח במשטרה על שמיעת ירי באזור שכונת ג'ואריש ברמלה. צוות שוטרי סיור שהוזעק אל המקום איתר את רכבו של הקורבן כאשר הוא ברכב ללא רוח חיים.

במשטרה החל מצוד אחר רכב שנחשד במעורבות ברצח, תוך שהמשטרה פריסת מחסומים בכל גזרת אזור המרכז כשבמקביל ביצעו החוקרים בחקירה טכנולוגיה מתקדמת. צוותי שוטרי סיור בגזרת תחנת ראש העין הוכוונו לסריקות באזור צומת כוח לכיוון צפון כאשר התקבלה אינדיקציה טכנולוגית שהרכב באזור, ושוטר שהיה בכוח החל לנסוע בכביש 444 נגד כיוון התנועה. השוטר ירד מהניידת עם אקדח שלוף בידו והחל לסרוק כלי רכב שעמדו בפקק היזום שיצרו השוטרים, כאשר תוך כדי הסריקה הוא זיהה רכב שענה לתיאור הרכב החשוד.

השוטר הזעיק מיד תגבורת ונכנס לביצוע מעצר. רכב החשודים שזיהה את השוטר ניסה לחמוק בנסיעה לאחור עד שהתנגש ברכב שעמד מאחוריו. נהג הרכב נמלט לכיוון יער סמוך, השוטר השתלט על שני החשודים שהיו ברכב כאשר לרגליהם רובה סער מסוג מ-16 עם שתי מחסניות ושני אקדחים. בחיפוש שנערך ברכב נתפסו כפפות בד, כפפות לטקס וכיסוי פנים.

החשודים הועברו לחקירה בחשד לביצוע הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת. על פי ההערכה, הרצח בוצע על רקע סכסוך פלילי. עם סיום החקירה נגד השניים, יוגש בעניינם היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

״מתחילת השנה פענחו יחידות החקירה במשטרת ישראל 30 תיקי רצח שהתרחשו במגזר הערבי״ נמסר בהודעת המשטרה שכאמור פורסמה על רקע גל הרציחות במגזר הערבי בישראל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות