השוטרים התחפשו לשליחי דואר וחשפו את משלוחי הסמים המחופשים

בפעילות מבצעית שערכו החוקרים ובלשי המשטרה, הוחלט לרוקן את הסמים מהחבילות ואילו החבילות עצמן נארזו מחדש כדי לא לאורר חשד של מקבלי החבילות כאשר את תפקיד השליחים ביצעו בלשים אשר התחפשו לשליחי דואר של חברת הבלדרות.
יעל חן |

 

משטרת ירושלים חשפה רשת שעסקה בייבוא סמים ממסוג מריחואנה שאוחסנו בצורה מתוחכמת בארגזים שהכילו תיקים ופרטי לבוש שונים שנרכשו בארצות הברית ונשלחו לישראל באמצעות חברת שליחויות. שלושה חשודים הני 20 ו30 מירושלים ומעלה אדומים נעצרו בפרשה. המשטרה ואנשי המכס במתבגרים מנסים להתחכות אחר משלוחי סם נוספים שיתכן ונשלחו לישראל על ידי אנשי הרשת.

תחילתה של החקירה לפני כשבועיים. אנשי המכס בנמל התעופה בן גוריון זיהו חבילת דואר שהגיעה במשלוח ועוררה את חשדם. החבילה היתה ממוענת למסירה באזור ירושלים, ולאחר שבבדיקת תכולתה ע"י יחידת הסמים של מכס נתב״ג נתגלה שתכולתה כללה סמים מסוג מריחואנה הוזעקו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים במשטרה.

בפעילות מבצעית שערכו החוקרים ובלשי המשטרה, הוחלט לרוקן את הסמים מהחבילות ואילו החבילות עצמן נארזו מחדש כדי לא לאורר חשד של מקבלי החבילות כאשר את תפקיד השליחים ביצעו בלשים אשר התחפשו לשליחי דואר של חברת הבלדרות. שני חשודים קיבלו את חבילות ״הסמים״ ונעצרו מיד על ידי הבלשים חשוד נוסף שהיה על פי החשד חבר ברשת נעצר בביתו

מהחקירה התברר כי חברי הרשת מסרו לחברת השליחויות פרטים וכתובות של אזרחים תמימים אליהם מוענו הארגזים שהכילו על פי החשד את הסמים ומספר טלפון מבצעי של חברי הרשת אליו שליח חברת הבלדרות היה מתקשר כדי לתאם את מסירת החבילה ללקוח.

על פי המשטרה במסגרת החקירה והפעילות המבצעית נתפסו על ידי המשטרה ואנשי המכס ארבעה משלוחים שכללו לא פחות שמונה ק״ג של הסמים מסוג מריחואנה שהיו מיועדים להפצה ומכירה.

כאמור 3 החשודים בשנות ה20-30 תושבי מעלה אדומים וירושלים נעצרו ביום ביום שני שעבר בחשד ליבוא וסחר בסמים מסוכנים ומעצרם הוארך.מעצרו של אחד החשודים הוארך עד יום שלישי ומשני חשודים נוספים יובאו היום פעם נוספת לבית המשפט בירושלים והמשטרה תבקש להמשיך ולהאריך את מעצרם.
במשטרת ירושלים אמרו ״על אף דרכיהם היצירתיות של החשודים לייבוא הסמים, פועלת המשטרה בנחישות ובאפס סובלנות יחד עם הרשויות, לאיתור אותם מארזים הנראים תמימים לכאורה, לסכל את הגעתם לידיהם של העבריינים ולהביא למעצרם״

 

קרדיט לתמונה דוברות המשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות