אישום: רצח את חברו בשל סכסוך

איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, נאשם בביהמ"ש המחוזי מרכז כי דקר למוות את טיגבו ראובן, חברו, בחודש שעבר, בעקבות מריבה בין השניים ביום האירוע. ראובן נפצע אנושות ונפטר בביה"ח
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לביהמ"ש המחוזי מרכז הוגש כתב אישום, נגד איזי טירונך, תושב נתניה בן 36, בגין רצח בכוונה תחילה של טיגבו ראובן ז"ל. הרקע לביצוע המעשה, כך לפי כתב האישום, הוא מריבה בין השניים ביום הרצח. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם והמנוח היו מכרים. ב-15 במרץ, בשעות הצהריים, הגיע הנאשם לחנות נוחות ברחוב בן צבי בנתניה כשהוא נושא בכיס מכנסיו סכין מתקפלת בעלת להב באורך 10 ס"מ. באותה העת שהה המנוח בחנות. בהמשך, שהו לסירוגין הנאשם והמנוח, ביחד ולחוד, בסביבת החנות, ומדי פעם שתה כל אחד מהם משקאות אלכוהוליים.

סמוך לשעה 16:30, כך מתואר באישום, החל בין השניים ויכוח במהלכו קיללו זה את זה. בהמשך, עמד המנוח בכניסה לחנות ונשען על המקרר הסמוך. הנאשם ניגש למנוח, אחז בכתפו ואמר לו להתלוות אליו. בתגובה, הזיז המנוח את ידו של הנאשם מכתפו והכה מכה קלה אחת בפניו של הנאשם.

בשלב זה, נטען, דחף הנאשם את ראשו של המנוח לאחור, אחז בצווארו וחנק אותו. בהמשך, היכה הנאשם 7 מכות אגרוף חזקות בראשו ובפניו של המנוח. בשלב זה, הלך הנאשם מספר צעדים לאחור, שלף מכיס מכנסיו את הסכין, וניגש למנוח, שנותר שעון על המקרר, כשהסכין בידו. אז, דקר הנאשם באמצעות הסכין בחוזקה את המנוח 6 דקירות חזקות בחלקי גופו השונים בכוונה לגרום למותו. מיד לאחר מכן, עזב הנאשם את המקום כשהוא מותיר את המנוח, שהתמוטט על הרצפה, מחוסר הכרה ומתבוסס בדמו. המנוח הובהל לבית החולים "לניאדו", וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

בבקשת המעצר נכתב כי "…מעשיו של המשיב, מקימים עילת מעצר…. שכן קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור…. על מסוכנותו הגבוהה של המשיב ניתן ללמוד מנסיבותיו החמורות של האירוע, אשר תחילתו בנשיאת סכין ע"י המשיב, וסופו בתקיפתו הברוטאלית של המשיב את המנוח ודקירתו בדקירות קטלניות שגרמו למותו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות