עו"ד שמחה כהן: עובד מתוך שליחות

משרדו של עורך דין שמחה כהן מעניק סיוע משפטי בדיני גירושין, מזונות, הסכמי ממון, דיני מקרקעין, תמ"א 38, התחדשות עירונית. היכרות עם עורך דין לוחם צדק
רונן לוי |
עורך דין שמחה כהן

משרדו של עורך דין שמחה כהן מעניק סיוע משפטי בדיני גירושין, מזונות, הסכמי ממון, דיני מקרקעין, תמ"א 38, התחדשות עירונית.

עו"ד שמחה כהן בחר במקצוע עריכת הדין מתוך תחושת שליחות חברתית וציבורית – לא רק על חיי הלקוח, אלא על חיי כל אזרחי המדינה ועזרה לחלשים ולמופלים לרעה בחברה.

עו"ד שמחה כהן ניחן ביצירתיות, מוטיבציה, יושרה, סבלנות, סובלנות, דייקנות, חריצות, גמישות, אינטליגנציה יוצאת דופן ויכולת פנומנלית של תפקוד תחת לחץ.

הוא מוצא חשיבות עליונה בטיפול באלימות ברשתות החברתיות, אלימות פיזית ומילולית כלפי נשים, קטינים וחסרי ישע וכן נפגעי פעולות איבה.

הוא תומך במאבקן של נשים למען שוויון זכויות. הוא מסביר, שאנו מצווים לקבוע עיקרון של שוויון מלא בין גברים ונשים וכל הוראה המפלה לרעה את האישה – פסולה בבסיסה, כל אישה כשרה למהדרין לכל קנין, ולעשות בקניינה מה שרוצה. אסור שקניינה של האישה שרכשה בטרם הנישואין יפגע בעצם היותה אשה. "אסור לנו להפלות את האשה בתחומי העבודה, החינוך, ההשכלה, הבריאות, הדיור, איכות הסביבה, הרווחה החברתית ועוד".

אילו היה יכול לעסוק, עו"ד שמחה כהן, אך ורק בתיקי פרו בונו אנו בטוחים שהיה עושה זאת.

לקוחות מעידים עליו שהוא מקצוען, אמיתי, בקיא, ישר, אדיב, מהימן ולוחם צדק שלא מתפשר על העקרונות שלו ומעל הכל עקרונות החוק עבור כל אדם, שהרי "אדם לאדם -אדם".

לאתר שמחה כהן – משרד עורכי דין


עו"ד שמחה כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות