נהג הותקף בגז פלפל: "מישהו חייב לעצור את הטירוף"

לא בפעם הראשונה: נהג אוטובוס בקו 39 בי-ם הותקף בגז פלפל על ידי עוברי אורח והוא מצטרף למספר הולך וגדל של נהגים שהותקפו בבירה. ארגון הנהגים: "דמנו אינו הפקר"
רונן לוי |
נשארו כל השבוע עם היחידה הצבאית. אילוסטרציה shutterstock
נהג אוטובוס. אילוסטרציה

אמש (יום ב') הותקף נהג אוטובוס בקו 39 בירושלים בגז פלפל. המקרה מצטרף למספר הולך וגדל של נהגים שהותקפו בתקופה האחרונה במהלך עבודתם. ארגון נהגי אוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית דורש אכיפה משמעותית: "דם נהגי אוטובוס אינו הפקר, על גורמי האכיפה לעצור את הטירוף הזה".

המקרה שאירע אמש, מצטרף לעלייה התלולה בתקיפות הנהגים בזמן האחרון. על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. בפועל, המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו.

בנוסף לכך, כך לפי ארגון הנהגים, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020 (19% מהם דיווחו על 3 ויותר מקרים).

ארגון נהגי אוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר כי: "שוב פעם נהג אוטובוס מותקף בקלות בלתי נסבלת. הגיע הזמן שנהגי האוטובוסים יוכרו כעובדי ציבור וכל תקיפה מעין זו תגרור עונשים כבדים. דם נהגי אוטובוס אינו הפקר ועל גורמי האכיפה לעצור את הטירוף הזה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות