החשוד ברצח: ילד בן 12

החשוד נעצר לפני כשבוע בחשד למעורבות במותו של אנדרי טיומקין, דר רחוב בן 56, לאחר ששבר על ראשו בקבוק "מתוך שעמום"
אייל חן |
חסר בית דר רחוב הומלס
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

ילד כבן 12, תושב חולון, עצור זה למעלה משבוע במעון סגור, בחשד למעורבות במוות של דר הרחוב, אנדרי טיומקין בן ה-56, לאחר ששבר על ראשו בקבוק מתוך שעמום. במשטרה ממתינים כעת לחוות דעת של המכון לרפואה משפטית כדי לקבוע את סיבת מותו של טיומקין.

לפני כשבועיים, נמצאה במבנה נטוש ברחוב סוקולוב בחולון גופתו של טיומקין, דר הרחוב. צוות מד"א קבע את מותו ולאחר מכן גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. מבדיקה ראשונית של הגופה עלה כי יש עליה חבלה בראשו ובמשטרה החלו לבדוק חשד לפלילים.

במשטרת מרחב איילון, החלו בחקירת המקרה, בין השאר אספו ממצאים מהאזור כדוגמת מצלמות אבטחה, עדויות של עוברי אורח וממצאים נוספים וככל שהתקדמה התברר כי טיומקין נפגע בראשו מחפץ חד, והצליחו לאסוף ראיות לכך שיום לפני שנמצאה הגופה, מספר ילדים בחולון בגילאי 12 הבחינו בדר הרחוב התעמתו איתו ואחד מהם, מתוך שעמום, תפס בקבוק ושבר על ראשו של טיומקין. לאחר האירוע דר הרחוב שנפל קם מהרצפה ועזב את המקום וכאמור למחרת נמצאה גופתו.

החוקרים החלו לחפש אחר הילדים החשודים והצליחו לאתר אותם, כל הילדים נחקרו כאשר אחד מהם, זה ששבר על ראשו של דר הרחוב את הבקבוק נעצר לחקירה. מאחר והוא רק באחרונה חצה את גיל האחריות הפלילית הוא הועבר למעון סגור בהוראת בית המשפט.

כעת ממתינים במשטרה לחוות דעת נוספות מהמכון לרפואה משפטית, אשר יקבעו האם אותה מכה על ראשו באמצעות הבקבוק יום לפני שנמצא מת, היא זו שגרמה למותו, זאת על מנת כדי לדעת במה הוא יואשם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות