בעקבות ההפגנות כרמל מעודה תשאר במעצר

"בזכות המפגינים שהגיעו מכל הארץ, איחוד הכוחות בין קבוצות פייסבוק ומובילי המחאה, כל אלו הדואגים לילדים בגיל הרך, קיבלנו עדכון כי המשפחה שחתמה ערבות לכרמל מעודה חזרה בה. אנחנו הוכחנו היום כי הכח נמצא בידיים שלנו ולא כל החלטה של בית משפט היא סופית!"
רונן חן |

עשרות הורים מפגינים בראש העין ולמעלה ממאה הורים הגיעו לירושלים להפגין נגד שחרורה למעצר בית של כרמל מעודה הגננת מראש העין.

ההורים סיפרו על המקרים שחוו ילדיהם בגן והקריאו חלקים מסעיפי האישום הקשים בהם מואשמת מעודה הבוקר הפך בית משפט העליון את ההחלטה של המחוזי להשאיר במעצר את כרמל מעודה המואשמת ב 18 סעיפי התעללות ב11 פעוטות שהיו תחת השגחתה ולשחררה למעצר בית.

עם היוודע הידיעה על ההחלטה, הורים זועמים מכל הארץ ביקשו לצאת לרחובות ולהביע את מחאתם, מאות הודעות בקבוצות וואטס אפ ועמודי פייסבוק הוצפו בתגובות זועמות. לצד זה, ההורים שילדיהם עברו התעללות בגן החליטו על הפגנות בשני מוקדים: מול בית הוריה בראש העין ובירושלים שם הם סבורים כי מעודה תשהה בחלופת המעצר. עד לתשע בערב הגיעו עשרות מפגינים לראש העין ולמעלה ממאה מפגינים לירושלים ניקול דניאל חגבי שילדיה עברו התעללות בגן:

"זהו יום שחור ביותר לכל הורה בישראל. היום בית משפט העליון בעצם ההחלטה לשחרר אותה למעצר בית העביר מסר כי לקורבנות אין שום הגנה. לא ייתכן שאנחנו נמצאים בסיוט מתמשך עם הילדים שלנו, מנסים לשקם אותם, הורים מכל השנים שהבינו מה הילדים עברו והיא יוצאת מהכלא. כרמל מעודה לא צריכה לשבת עם משפחתה בשולחן החג, מקומה מאחורי סורג ובריח!"

יוסי חברה שבתו עברה התעללות בגן "השחרור של המפלצת הזו ביזיוני ולא מקובל עלינו. כרמל מעודה לא צריכה לשבת יום אחד מחוץ לכלא נווה תרצה, שם מקומה."
דניאל ביכלר, עמותת דור איתן וממובילות המחאה: "הגענו הערב, פעילים מכל הארץ, כדי למחות על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את כרמל למעצר בית. בדיון על הארכת מעצרה בבית המשפט המחוזי, פירט השופט לפרטי פרטים את ההכרח להשארתה במעצר עד תום ההליכים. בין היתר מחשש לשיבוש הליכי החקירה, שעדיין מתנהלת מול גורמים אחרים בגן ומסוכנות לעצמה ולסביבתה.  ובכל זאת, השופט בעליון ביטל לחלוטין פסיקה זו ובחר לשחרר אתה למעצר בית. צעד נוסף בפגיעה המתמשכת בקורבנות".

 width=

נכון לשעה זו המשפחה שהיתה אמורה לחתום על שחרורה בערבות של מעודה חזרה בה לאור ההפגנות שהתקיימו מחוץ לביתם בירושלים ובראש העין.
המשפחה הודיעה לפני מספר דקות להורים כי הם מסרבים לחתום על הערבות ולקבל אותה לביתם. מתוך 6 אנשים שהוגדרו כמפקחים, שניים חזרו בהם וכעת מעודה נמצאת בכלא נווה תרצה, לשם עושים את דרכם עשרות מפגינים מראש העין ומירושלים

דניאל ביכלר, עמותת דור איתן וממובילת המחאה נגד התעללות בגיל הרך: "בזכות המפגינים שהגיעו מכל הארץ, איחוד הכוחות בין קבוצות פייסבוק ומובילי המחאה, כל אלו הדואגים לילדים בגיל הרך, קיבלנו עדכון כי המשפחה שחתמה ערבות לכרמל מעודה חזרה בה. אנחנו הוכחנו היום כי הכח נמצא בידיים שלנו ולא כל החלטה של בית משפט היא סופית! אנחנו כאן באופן מוחלט לומר לא לשחרורים ממעצר, לא לעסקאות טעון ולהתחיל להסתכל על הקורבנות ולא על הנאשמים המתעללים!! כמובן באם מדובר בהטעייה אנחנו נגיע שוב ושוב ונמשיך להפגין מחוץ לבית בו תשהה הגננת המתעללת"

ניקול דניאל חגבי: היה לנו קשה מאוד לשמוע את ההחלטה של בית המשפט העליון, האינסטינקט שלנו היה לצאת ולהוציא את כולם לרחובות, המטרה הושגה, הצלחנו לגרום למפקחים שלה לחזור בהם!!"

יוסי חברה: "ברגעים אלו ממש השגנו את המטרה שלנו, חשוב שכל מי שבעתיד יחשוב לקחת תחת חסותו את כרמל מעודה שיידע שאנחנו נהיה אחריהם ונפגין כמה שצריך ונגיע עם אוהלים"

 

 width=

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות