מתנדב של המשטרה הביא למעצר חשוד באחזקת כלי נשק

פעם מתנדב תמיד שוטר: ערנותו של מתנדב משטרה שלא היה בתפקיד ועשה את דרכו ליום עבודתו הביאה למעצרו של חשוד בהחזקת כלי אשר על פי החשד עשוי לשמש ככלי יריה לא חוקי
רונן חן |

מחומר החקירה עולה כי אתמול עשה מתנדב משטרה את דרכו לעבודתו ובשלב מסויים הבחין ברכב נוסע במהירות מעוררת חשד בכביש 31 סמוך לצומת שוקת בדרום. המתנדב עקב אחר הרכב תוך שהוא מזעיק כוחות משטרה לעבר היישוב אל סייד שבפזורה הבדואית.

המתנדב המשיך בנסיעה אחר הרכב החשוד גם בתוך הכפר והכווין את השוטרים לעבר מכולת אליה נצפה החשוד נכנס.

בחיפוש במכולת עוכב החשוד ואותר בסמוך לו כלי חשוד העשוי לשמש ככלי יריה לא חוקי, כדורי ברזל ופריטים שונים בהם משקפת, גז מדמיע, סכין ומספר טלפונים סלולארים וכן אלפי שקלים במזומן.

מבדיקת הרכב נמצא כי הותקנו בו מערכת כריזה ואורות כחולים מהבהבים.

החשוד, תושב אלסייד בן 35 נעצר ויובא היום לבית המשפט בבאר שבע המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו ולברר כיצד הגיע לידיו האמצעים הלא חוקיים ומה היתה המטרה שלה נדרשו האמצעים האם הוא התכוון לבצע בעזרתם מעשה פשע אחר או שהיה אמור להעביר את חלק מאמצעי הלחימה לאחרים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות