הנשק של השודד? פטיש

בנתניה נעצר הבוקר (יום ה') תושב העיר, בן 33, בחשד ששדד חנויות כשהוא חמוש בפטיש 5 קילו. לזירות השוד הוא הגיע ברכב שלוחיות הזיהוי בו מקופלות וגנב באיומים סיגריות
פושע חמוש בפטיש
אילוסטרציה shutterstock

המשטרה עצרה הבוקר (יום ה') בנתניה שודד, תושב נתניה, בן 33, שביצע שני מעשי שוד בחנויות בעיר כשהוא חמוש בפטיש 5 קילו. החשוד יובא במהלך היום לדיון בביהמ"ש השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מדובר באירוע שוד כפול שהתרחש הבוקר בעיר נתניה. האירוע הראשון התרחש בסופר מרקט ברחוב הרצוג בנתניה, כאשר התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשד לביצוע שוד במקום. החשוד הגיע ברכב עם לוחיות זיהוי מקופלות , נכנס לבית העסק כשהוא חמוש בפטיש 5 קילו וניסה לשבור את הכספת תוך איומים כלפי המוכרת במקום. משלא הצליח, נטל שקית ונטל מוצרים מהעסק וברח בנסיעה.

האירוע השני התרחש ברחוב סמוך, בסופר מרקט ברחוב ניצה בנתניה. החשוד נכנס לבית העסק חמוש בפטיש, איים עימו על המוכרת, נכנס מאחורי הדלפק, ומילא שקית בקופסאות סיגריות ונמלט חזרה לרכבו.

מכוניתו של החשוד. צילום: משטרת ישראל

שוטרי הסיור של תחנת נתניה שהוזעקו למקום זיהו את החשוד כשהוא אוחז בפטיש ועצרו אותו. ברכבו של החשוד איתרו השוטרים את הרכוש ששדד מבתי העסק.

החשוד תושב נתניה בן 33 הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך היום יובא לביהמש השלום בפ"ת לדיון בהארכת מעצרו.

השבוע הוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד מוחמד ומוסא זיינב, תושבי יפו בגין שוד של 3.9 מיליוני שקלים מחלפני כספים, אותו ביצעו במרכז תל אביב לפני מספר חודשים, כשהם מסווים את עצמם כשליחי חברת וולט. לאחר השוד נמלטו ברכב אותו שדדו מאדם שעמד ברמזור בכביש.

על פי כתב האישום, מוחמד ומוסא זיינב, קיבלו מידע על כך ששני בעלי עסק לפריטת המחאות, ביקשו בערב השנה החדשה, למשוך 3.9 מיליון שקלים מחשבונם בבנק מזרחי טפחות ברחוב אלנבי בתל אביב. השניים הגיעו כשהם רכובים על גבי אופנוע, עליו הוצמדה לוחית רישוי גנובה, עטו קסדות, כפפות שחורות ולבושים במעילים של חברת השליחויות וולט. במשך פרק זמן, תצפתו הנאשמים אל עבר הבנק והמתינו לצאת המתלוננים מהבנק.

במשך כעשרים דקות, המתינו הנאשמים כל אחד במקומו, ותצפתו לעבר הכניסה לבנק והמתינו לצאת המתלוננים מהבנק. כאשר יצאו המתלוננים מהבנק, אחד מהם אחז בתיקים אשר הכילו כסף מזומן בסך כולל של 3.9 מיליון שקלים. בשלב זה, משהבחין הרוכב במתלוננים יוצאים מהבנק, רץ לעברם, תקף את אחד מהם בכך שהלם בראשו באמצעות ידו והפילו על הקרקע, כאשר מוחמד נאבק עם המתלונן שהחזיק בתיק, ריסס לעברו גז פלפל. לאחר מכן נמלטו עם מכוניתו מהמקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות