חולה קורונה מאומת אותר בנופש באילת

החולה המאומת, תושב המרכז, שהה בבית מלון בעיר הדרומית עם מסמכים מזויפים. בתום חקירה הוא הורחק מאילת ונשלח למעצר בית
אייל חן |
חולה קורונה מאומת באילת
מכוניתו של החשוד. צילום: משטרת ישראל

כמות הנדבקים בקורונה יורדת מיום ליום, אולם היא עדיין איתנו, ועל אף החיסונים והאזהרות החוזרות ונשנות – יש כאלה שלא מוכנים לותר על חופשה בחג הפסח, גם במחיר של הדבקת הסובבים אותם במחלה. אחד שכזה, תושב המרכז, אותר אתמול באילת, שהוא חולה קורונה מאומת שהגיע להתארח באחד מבתי המלון הרבים בעיר. בתום חקירה, הוא הורחק מהעיר ונשלח למעצר בית. חקירת האירוע נמשכת.

בפעילות יזומה של שוטרי משטרת אילת, הביאה אתמול לאיתור של גבר, חולה קורונה מאומת, מאיזור המרכז, שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר למרות שהוא חולה, תוך שהוא מציג מסמכים מזויפים בבית המלון. עם הגעת הכוח המשטרתי לבית המלון, החשוד לא נמצא שם ולוחמי היס״מ החלו בסריקות בעיר לאיתורו. הוא אותר כשהוא נוהג ברכבו ברחבי העיר, התבקש לעצור בצד ולאחר מיגון, ניגש אליו השוטר, והודיע לו שהוא עצור.

בתום חקירה, החשוד נשלח למעצר בית והורחק מהעיר אילת. החקירה נמשכת ובסיומה ישנה כוונה להעביר את כל החומרים בעניינו ליחידת התביעות של משטרת ישראל להמשך טיפול.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות