היום: הגרלה חדשה של 'מחיר למשתכן'

המדינה הודיעה כי ההרשמה להגרלה של כ-300 יחידות דיור נפתחה להרשמה בישובים באר שבע, עמנואל, קריית שמונה, ג'סר א-זרקא ונצרת
נעמה כהן |
בנייה, ארכיון. צילום: פלאש 90

משרד הבינוי והשיכון הודיע כי היום (יום ה') נפתחה הגרלה חדשה לקבלת דירות במסגרת "מחיר למשתכן". ההגרלה תכלול כ-300 יחידות דיור במסגרת התכנית בישובים באר שבע, עמנואל, קריית שמונה, ג'סר א-זרקא ונצרת. בחלק מהיישובים בהגרלה זו ניתנים מענקים לרוכשים, בגובה של 40 אלף שקלים או 60 אלף שקלים.

על פי המדיניות החדשה במשרד הבינוי והשיכון הגרלות תפתחנה רק לאחר קבלת היתר בנייה או היתר בתנאים וזאת ועל מנת לקצר את זמן ההמתנה עד למועד בחירת הדירה.

ההגרלה החדשה כוללת 83 יחידות דיור בבאר שבע, 58 יחידות דיור בעמנואל, 26 יחידות דירות בקריית שמונה, 72 יחידות דיור בג'סר א-זרקא ועוד 44 יחידות דיור בנצרת.

על פי הודעת משרד הבינוי והשיכון, לאור ההחלטה לקיים הגרלה רק לאחר קבלת היתר או החלטת ועדה בתנאים, הליך בחירת הדירות בפרויקטים השונים צפוי להתחיל כבר בשבועות הקרובים. הרישום להגרלה יהיה פתוח במשך שבועיים וייסגר ב-7 באפריל, כשתוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים כבר במהלך חודש אפריל.

לפי המדיניות החדשה שנקבעה לפני כשנה, ההגרלות של התכניות לדיור בר השגה שמפרסם משרד הבינוי והשיכון יתקיימו רק לאחר קבלת היתר בנייה או החלטות וועדה בתנאים. זאת, על מנת להקטין את זמן ההמתנה בין מועד ההגרלה לבין מועד בחירת הדירה ולאפשר לזוכים לקבל מידע עדכני ומלא ככל הניתן על הפרויקט המוגרל. בחלק מהיישובים בהגרלה זו ניתנים מענקים לרוכשים, בגובה של 40 אלף שקלים ואף 60 אלף שקלים.

אריאל רוזנברג, ראש אגף בכיר שיווק: "משרד הבינוי והשיכון ממשיך לפרסם הגרלות ולקדם את התכניות לדיור בר השגה למען הזוגות הצעירים וחסרי הדירה. בהתאם להחלטת המדיניות שהתקבלה לפני כשנה, אני מברך על תחילתו של עידן חדש זה. הזוכים בפרויקטים השונים ימתינו זמן קצר ביותר בין פרסום ההגרלה והזוכים בה ועד הליך בחירת הדירות ורגע חתימת החוזה. כך גם יקבלו מידע משמעותי יותר כבר בהליך ההגרלה. בהגרלות שמפורסמות היום הליך בחירת הדירות בפרויקטים השונים צפוי להתחיל כבר בשבועות הקרובים".

יחידות דיור אלה יתווספו לכ-80 אלף יחידות דיור שכבר הוגרלו במסגרת תכנית "מחיר למשתכן" בכ-90 יישובים שונים (מתוך כ-100,000 יחידות דיור אשר שווקו בהצלחה לקבלנים). נכון להיום, למעלה מ-65 אלף יחידות דיור הינן בעלות היתר בניה מלא או החלטת ועדה (היתר בתנאים).

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות