אישום: קשר את ידי ורגלי בנו האוטיסט והעלה לפייסבוק

אימו של הילד, שהבחינה בתמונה ברשת החברתית דיווחה למשטרה ובעקבות זאת האב, תושב הצפון, 36, נעצר והואשם בעבירות של תקיפת בנו
מעיין לביא |

לבית משפט השלום בנצרת, הוגש כתב אישום מזעזע, נגד תושב הצפון, בן 36, המייחס לו ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות ופגיעה בפרטיות, כלפי בנו הקטין בן 6 המאובחן על הספקטרום האוטיסטי. על פי כתב האישום האב קשר את בנו, תיעד אותו במצלמה והעלתה את התמונות לחשבון הפייסבוק שלו תחת הכיתוב: “כשהבן שלך משגע אותך ולא נותן לך להתעסק עם הפלאפון”. אימו של הילד שהבחינה בתמונה ברשת החברתית דיווחה על כך למשטרה והובילה למעצרו ולהעמדתו לדין. לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם קשר את ידיו ואת רגליו של בנו באמצעות סרט הדבקה, צילם אותו מספר תמונות בעודו קשור והעלה את אחת התמונות לחשבון הפייסבוק שלו.

אמו של הילד, גרושתו של האב, הבחינה בתמונה שהועלתה בחשבון הפייסבוק ברשת החברתית. בתמונה נראה הילד כאשר ידיו ורגליו של הילד אזוקות ברצועה שחורה. לצד התמונה רשם הנאשם: “כשהבן שלך משגע אותך ולא נותן לך להתעסק עם הפלאפון”.

האם, דיווחה על התמונה למשטרה ובעקבות זאת נעצר האב וכעת הועמד לדין. כתב האישום מייחס לו עבירות תקיפה כלפי בנו הקטין. לצד הגשת כתב האישום נגדו, הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות