צייד ציפורים בכפר הרי"ף; התעללות בכלב בלוד

המשטרה מתגייסת לטובת בע"ח: אב ובנו מטייבה נעצרו בחשד לציד לא חוקי במסגרת חקירה משותפת של רט"ג והמשטרה ותושב לוד נעצר בחשד שהתעלל בכלבו
דניאל בן חמו |
פיטבול. צילום: וויקיפדיה (לכלב המצולם אין קשר לנאמר בידיעה)

פקחי רשות הטבע והגנים ובלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו אב ובנו מטייבה החשודים בציד לא חוקי במרכז הארץ. במקרה נוסף נעצר על ידי המשטרה צעיר, 23, מלוד החשוד להתעללות קשה בכלב הפיטבול שבבעלותו. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד, כלבו הועבר לווטרינר הרפואי לצורך קבלת טיפול.

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על ידי פקחי רשות הטבע והגנים בדבר חשודים שביצעו ציד לא חוקי באזור כפר הרי"ף ונמלטו מהם, בלשי מג"ב הוקפצו לתפיסתם בעודם מנסים להימלט. הבלשים, סגרו על רכבם של החשודים בכניסתם לטייבה ועצרו אותם. בחיפוש שערכו הכוחות ברכבם של החשודים נתפס אוכל לציפורים. שני החשודים, אב ובנו תושבי טייבה בשנות הארבעים והעשרים לחייהם, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה ברשות הטבע והגנים.

במקרה אחר, התקבל במוקד המשטרה דיווח ממודיעה, על כך שהיא שומעת יללות של כלב והיא חושדת שהשכן שלה מכה את כלבו. שוטרים שהגיעו לדירה בלוד מצאו במקום כלב מסוג פיטבול עם חבלות רבות בפניו ורגליו כשהוא מדמם.

הכלב שניצל, צילום: משטרת ישראל

בעל הדירה, צעיר בן 23, שהוא בעליו של הכלב, נעצר לחקירה בחשד להתעללות חמורה בבעל חיים. הכלב נאסף ע"י הווטרינר העירוני לקבלת טיפול רפואי. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט.

בחודשים האחרונים מקפידה המשטרה לפעול ביתר שאת כלפי מי שמתעלל בבעלי חיים. זאת, בין היתר בעקבות המקרה של אלן מוריסון מבת ים שהואשם בכך שתיעד עצמו מתעלל בכלבו בחודש אוקטובר האחרון. מאות אזרחים מודאגים שנחשפו לסרטונים האכזריים הגיעו לביתו של בעל הכלב. הכלב חולץ ונלקח על ידי כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ’רקוב ובעליו נעצר.

לאחרונה גזרה שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, עינת רון, 150 שעות של”צ וקנס בסך 1,500 שקלים, על נאשם, בן 24 מאזור השרון, שהורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של התעללות בבעלי חיים, לאחר שבתא המטען של מכוניתו נמצאו 4 כלבים גדולים במצב קשה. “התאכזרות לבעלי חיים כמוה כהתאכזרות לחסר הישע, חלש ולחסר ההגנה”, נכתב בגזר הדין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות