בן 16 נדקר בבית ספר ברמלה; מצבו בינוני

בעקבות דיווח על קטטה בתיכון ברנקו וייס ברמלה, הגיעו כוחות משטרה ומד"א למקום ומצאו את הנער שרוע על הקרקע עם פצע דקירה בגבו
דניאל בן חמו |
דקירה בני נוער קטטה מריבה סכסוך
אילוסטרציה envato

האלימות לא פוסחת גם על בני הנוער. נער בן 16 נפצע היום (יום ג') באורח בינוני מדקירות סכין בקטטה שפרצה בתיכון ברמלה. החשוד בדקירה נעצר לחקירה. על פי חוזר מנכ"ל לא ניתן לערוך חיפוש על גופם של התלמידים. על פי חקירה ראשונית במשטרה, ויכוח בין שני תלמידים התלהט ועבר לפסים אלימים עד אשר אחד מהם שלף סכין ודקר את חברו בגב. מנכ"לית רשת בתי הספר ברנקו וייס, סיגל מורן, אמרה לאחר האירוע כי "מדובר באירוע חריד וקשה מאוד".

סמוך לשעה 10:30 הבוקר התקבל דיווח במשטרה ובמד"א, על קטטה עם פצוע בתיכון ברנקו וייס ברמלה. צוות מד"א שהגיע למקום הבחין בנער שרוע על הקרקע עם פצע דקירה בגבו, כאשר אחת מריאותיו של הנער נפגעה, הנער פונה לקבלת טיפול בבית החולים אסף הרופא במצב קשה ולא יציב, אולם עם הגעתו לבית החולים, הוא הוכנס לחדר ניתוח ומצבו התייצב ומוגדר בינוני.

חובש רפואת חירום במד"א דוד מעטוף שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאחד הבניינים במתחם. הנער היה בהכרה וסבל מפציעה מדממת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך טיפול".

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי בין שני התלמידים, התלהט ויכוח שעבר לפסים אלימים ובשלב מסוים אחד מהם שלף סכין ודקר את חברו בגב. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנער הוקר שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

בעקבות האירוע, מנכ"לית רשת בתי הספר ברנקו וייס, סיגל מורן, מסרה: "מדובר באירוע חריג וקשה מאוד. אנחנו עסוקים במתן כל המענה הדרוש לצוות בית הספר ולתלמידים על מנת לטפל באירוע".

מעיריית רמלה נמסר כי היא "רואה את האירוע בחומרה רבה ולא תאפשר אירועי אלימות בכלל ובמוסדות החינוך בפרט. יובהר כי על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך, לא ניתן לערוך חיפוש בגוף התלמיד ובחפציו בעת כניסה או שהיית תלמידים בבתי הספר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות