תיעוד: מרדף אחר רוכב אופנוע

רוכב אופנוע שניסה להימלט מהשוטרים נעצר בתום נסיעה פרועה ברחובות העיר יפו. בתום שימוע נשלל רישיונו והוא זומן לדין על עבירות תנועה
מעיין לביא |
אילוסטרציה

המשטרה עצרה אמש ביפו בתום מרדף רוכב אופנוע שניסה להימלט מהשוטרים תוך נסיעה פרועה ומסוכנת, לרבות חציית צמתים כשהרמזור אדום.

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי תחנת יפו למען שלום הציבור, הבחינו אמש ברוכב אופנוע – תושב אום אל פאחם בשנות ה20 לחייו, אשר ביצע עבירת תנועה וביקשו ממנו לעצור בצד הדרך.

רוכב האופנוע פתח בנהיגה פרועה ומסכנת חיים תוך חציית מספר רב של צמתים ברחבי העיר כשהרמזורים דולקים באור אדום עם כיוון נסיעתו.

שוטרי יחידות האופנועים של תחנת יפו אשר דלקו אחריו הצליחו כעבור מספר דקות לחסום את נתיב הבריחה של החשוד על גבי האופנוע ועצרו אותו לחקירה בתחנה.

בתום שימוע בפני קצין משטרה, נשלל רישיונו של הרוכב מנהלתית לצד השבתת האופנוע לתקופה בת 30 ימים ורישום זימון לדין בבית המשפט בגין העבירות האמורות.

במהלך השבוע האחרון תועדו בכבישי ישראל מספר מרדפים שבנס לא הסתיימו באסון. בתחילת השבוע תועד מרדף אחר מכונית שנסעה בפראות בכבישי איילון. האירוע הסתיים בתאונת דרכים בה היו מעורבים 8 כלי רכב, כאשר רכבו של הנהג שנמלט עלה באש והוא חולץ מתוך הרכב. כוחות מד”א טיפלו במקום בארבעה פצועים באורח קל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות