מבצע של רשות המיסים: 107 בקבוקי אלכוהול מזויפים

במסגרת פעילות אכיפה באזור חיפה והצפון איתרו חוקרים של יחידת מס קניה בקבוקי אלכוהול החשודים כמפוגלים ומסוכנים לשתייה. הבקבוקים הועברו להשמדה בתיאום עם משרד הבריאות
גילי סיוון-כהן |
בקבוקי האלכוהול שנתפסו. צילום: רשות המסים

בפעילות אכיפה של רשות המסים באזור חיפה והצפון, לאיתור יצרני משקאות אלכוהוליים הפועלים בניגוד לחוק נתפסו 107 בקבוקי אלכוהול החשודים כמפוגלים ומסוכנים לשתייה.

יחידת מס קניה ברשות המסים, ערכה בימים האחרונים פעילות לאיתור יצרני משקאות אלכוהוליים לא רשומים, הפועלים בניגוד לחוק באזור חיפה והצפון. כידוע, שתיית משקאות אלכוהוליים מפוגלים מסוכנת לבריאות הצרכנים ועלולה לגרום להם לעיוורון ואף למוות.

במסגרת הפעילות נבדקו בתי עסק שונים באזור, נתפסו והוחרמו 107 בקבוקי שתייה אלכוהוליים החשודים כמכילים כהל מפוגל ואשר יוצרו על ידי יצרנים לא רשמיים.

בין היתר נתפסו משקאות מסוג ספירט ברוקו 96.6%, וודקה רבינוף, וודקה אלמאז, וודקה בלרוס, וודקה פשצ'צ'ניה, משקה כהלי בטעם ברנדי איסט ומשקה כהלי בטעם ברנדי פלאשקה.

המשקאות הועברו להשמדה בתיאום עם משרד הבריאות, ויצרני וספקי המשקאות הועברו להמשך טיפול ביחידה הארצית לבלו ומס קניה ברשות המסים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות