הפתעה לשוטרים – מעבדה לגידול מריחואנה בטייבה

בתקופה האחרונה נחשפות עוד ועוד מעבדות המשמשות לגידול סמים: הפעם הייתה זו הכלבה אלזה שהובילה את שוטרי תחנת טייבה למקלט בבניין מגורים בעיר שם התגלו 607 שתילי מריחואנה, במשקל של לא פחות מרבע טון
אייל חן |
מעבדה לגידול מריחואנה
קנאביס

מעבדות הסמים רק הולכות ופורחות בשנים האחרונות, ומדי יום פושטים השוטרים על מעבדות שכאלה. אתמול (יום ב') חשפו השוטרים מעבדה לגידול מריחואנה ענקית במקלט חירום בבניין מגורים בטייבה. במעבדה נמצאו שתילי מריחואנה במשקל של לא פחות מרבע טון. הפעם הייתה זו הכלבה אלזה, מיחידת הכלבים של מחוז מרכז, שהובילה לתפיסה הגדולה.

מעבדה לגידול מריחואנה
מעבדת הסמים שנתפסה בטייבה, צילום: משטרת ישראל

במהלך פעילות מבצעית של שוטרי תחנת טייבה, בשיתוף יחידת כלבני מחוז מרכז – הכלבה אלזה, בוצע חיפוש בבניין בטייבה. בעקבות סימון של הכלבה באזור מקלט הבניין נחשפה מעבדה לגידול מריחואנה בה נתפסו 607 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 244 קילו.

רק לפני מספר ימים הוגש לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושבת קרית מוצקין, בת 33, שנאשמה בהפעלת מעבדת הידרו במקום. במהלך פעילות ממוקדת שביצעו השוטרים חשפו בקרית חיים מעבדת הידרו ובה עשרות שתילים החשודים כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 15 קילו.

כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי ולאחר שמעצר הוארך מספר פעמים, הוגש נגדה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות