"זהירות שוד, תיזהרי לצרוח"

תושב נתניה בן 35, נאשם כי לפני כשבועיים נכנס לסניף בנק בעירו, הגיש לכספרית פתק בו כתב "את כל הכסף לשקית, אם תצעקי אני יורה". לאחר שקיבל מהעובדת אלפי שקלים יצא מהמקום אולם מצלמות האבטחה תיעדו את המקרה והובילו לתפיסתו
רונן לוי |
מכתב עם איומים
הפתק שהועבר לכספרית במהלך השוד.

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד יוגש היום (יום ג') כתב אישום נגד תושב נתניה בן 35, המייחס לו שוד בסניף בנק בעירו באמצעות פתק שהועבר לכספרית. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

השוד ארע לפני כשבועיים בשעות אחר הצהריים, אז הגיע הנאשם ‏לסניף הבנק ברחוב הרצל בנתניה. על פי כתב האישום, הנאשם העביר פתק לפקידת הבנק ועליו נכתב: "זהירות שוד, תיזהרי לצרוח, אם תצעקי אני יורה – את כל הכסף לשקית". העובדת, כך מתואר בכתב האישום העבירה לנאשם את הכסף, אלפי שקלים, ולאחר מכן הוא יצא מפתח הסניף ונמלט מהמקום.

במהלך מנוסתו, טוענים במשטרה, הוא פעל לטשטוש מעשיו ובכלל זה החלפת בגדים והעלמת ראיות נוספות. לצערו הרב של הנאשם בשוד, מצלמות האבטחה בבנק תיעדו את האירוע כולו – דבר שהוביל לתפיסתו.

תוך שעות ספורות ממועד ביצוע השוד, הצליחו חוקרי תחנת משטרת נתניה להתחקות אחר החשוד במעשה ואספו ראיות נגדו. כעת יוגש נגד החשוד כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז בגין השוד לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות