המשטרה עצרה חשודים בחטיפת הנשק מחייל אגוז – הנשק לא אותר

4 ימים לאחר שנחטף הנשק מהלוחם במהלך ניווטים ביער חרוביה, עצרה המשטרה 2 חשודים, בני 25, תושבי הכפר איבטין בחשד לתקיפתו ולחטיפת הנשק. בחיפוש בדירת המסתור שלהם אותרה תחמושת
דניאל בן חמו |
המפקדים התרשלו. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

ארבעה ימים לאחר שנחטף הנשק מלוחם אגוז שהיה במהלך ניווטים, המשטרה עצרה אמש בדירת מסתור, שני חשודים, תושבי הכפר איבטין, בחשד שתקפו וחטפו את הנשק מהחייל ביער חרוביה סמוך לשפרעם, אך הנשק שנחטף טרם אותר. היום (יום ב') תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בביהמ"ש השלום בנצרת.

כזכור, ביום חמישי האחרון לפנות בוקר, הלוחם הותקף על ידי שני חשודים במהלך אימון צבאי שהפתיעו אותו במהלך ניווט בדד, בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים. לאחר מאבק השניים חטפו את נשקו האישי ונמלטו. הלוחם שהיה לבדו, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל. הוא הזעיק את מפקדיו למקום וקיבל טיפול רפואי. הנושא תוחקר על ידי המפקדים ובמקביל מצ"ח, המשטרה והשב"כ פתחו בחקירת האירוע.

התחמושת שאותרה אצל החשודים.

אמש, בתום חקירה איתרו את מקום המסתור של שני החשודים, בני 25, תושבי הכפר איבטין, שנעצרו בתוך דירת מסתור, סמוך לכפר זבידאת, כשברשותם תחמושת. השניים יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

לאחר האירוע, שעורר סערה גם בשל דברי מפקד אגוז שאף צוטט כמי שקרא להדיח את החייל ולאחר שדובר צה"ל התנער מדבריו, פרסם הודעת הבהרה שבמסגרתה טען שלא קרא להדיחו. במקביל, ח"כ עוזי דיין, יוזם הצעת חוק שלפיה חייל יוכל לירות במי שמנסה לחטוף לו את הנשק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות