חשד: מכרו בקבוקי חיסון ריקים של פייזר ב-100 דולר

המוח היהודי ממציא לנו פטנטים: שני תושבי המרכז עוכבו לחקירה לאחר שעלה החשד כי הקימו עסק מקוון למכירת חיסון נגד נגיף הקורונה במסגרתו שלחו לרוכשים מחו"ל בקבוקים ריקים
רונן לוי |
חיסון חברת פייזר
חיסון לקורונה של חברת פייזר, צילום: פלאש 90

עשו מבקבוקי החיסון של פייזר עסק: שני תושבי המרכז, בגילאי 19 ו-45, עוכבו לחקירה במשטרה, זאת לאחר שמכרו בקבוקי חיסון של חברת פייזר ריקים לחו"ל. בחיפוש בביתם נמצאו בקבוקים נוספים.

אתמול (יום ד') התקבל דיווח במשטרה, מהאגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות ועניינו חשד למכירת בקבוקי חיסון קורונה משומשים של חברת פייזר לחו"ל. עם קבלת הדיווח, השוטרים יצאו לביתם של החשודים ועיכבו אותם לחקירה בחשד למעורבות לכאורה בביצוע עבירות של טיפול רשלני בתרופות והחומר רעיל, עבירות נגד פקודת הרוקחות וגניבה ממעביד.

על פי החשד, אחד המעורבים היה בעל גישה לבקבוקוני חיסון ריקים במסגרת עבודתו. בסיום יום עבודה החליט לקחת לביתו בקבוקים ריקים ולהציע אותם למכירה באמצעות האינטרנט.

לצורך כך, כך לפי החשד במשטרה, נעזר בקרוב משפחה שיסייע לו בהליך, כאשר בקבוק ריק אחד נמכר בסכום של 100 דולר. עד עתה ידוע על 9 בקבוקים ריקים שנמכרו לרוכשים שונים בחו"ל – 7 בארצות הברית, אחד באיטליה ואחד בצרפת. במהלך חיפוש בבית החשוד אותרו עשרות בקבוקים ריקים נוספים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות