הורשע בפעם השנייה בתקיפת בת זוג – נידון ל-8 חודשי מאסר בלבד

ביהמ"ש השלום בת"א גזר עונש קל על תושב המרכז, 32, שהורשע כי במהלך ויכוח עם אשתו דחף אותה וגרם לה לחבלות בגבה. בגז"ד צוין כי "היחסים בין הצדדים היו מורכבים" וכי האישה "לא היססה להעתיק חומר פרטי מהטלפון הנייד של הנאשם"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

שופט בית משפט השלום בתל אביב, דניאל בארי, גזר 8 חודשי מאסר, כולל הפעלת עונש מאסר על תנאי, על תושב המרכז, בן 32, שהורשע בעבירה של תקיפה חבלנית של בן זוג. השופט בארי גם הפעיל את ההתחייבות על סך 3000 שקלים שהוטל על הנאשם בתיק אחר בו הורשע בעבירות אלימות נגד בת זוגו.

הנאשם הורשע בכך כי בעקבות ויכוח מילולי תקף את בת זוגו, דחף אותה על הספרייה בחדר ילדים, היא קיבלה מכה בגבה אשר גרמה לה לחבלה של ממש בדמות סימן כחול בחלק האחורי של כתף שמאל. לחובת הנאשם שש הרשעות קודמות בעבירות רכוש, איומים ואלימות. ולפני מספר שנים, נידון לארבעה חודשי מאסר על תנאי בגין תקיפת בת זוג ולהתחייבות להימנע מביצוע עבירת אלימות על סך 3000 שקלים, עונשים ברי הפעלה.

כפי שעלה במהלך המשפט, היחסים בין המתלוננת לנאשם היו מורכבים. המתלוננת לא היססה להעתיק חומר פרטי מהטלפון הנייד של הנאשם ואף נלחמה בו פיזית כדי לא להחזיר לו את הנייד שלו. גם באירוע שהורשע הדחיפה באה לאחר שסירבה לעזוב את החדר.

"אין בכל האמור לעיל כדי להצדיק אלימות כלשהי מצד הנאשם כלפי הנאשמת אלא להציג את התמונה במלואה", כתב השופט בארי בגזר הדין והוסיף: "עברו הפלילי של הנאשם הינו בעייתי. עד לשנת 2015 הורשע הנאשם בעבירות רבות ואף ריצה מאסר בפועל לתקופה של 30 חודשים. מאז ביצוע העבירה חלפו יותר משלוש שנים. במסגרת הנסיבות שלא קשורות לביצוע העבירה התחשבתי גם במצבו הבריאותי המורכב של הנאשם".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות