תיעוד: רוכב אופנוע נמלט מהמשטרה והתנגש באוטובוס

השוטרים שרדפו אחר תושב רהט, 20, שנמלט מהם רכוב על אופנוע, נאלצו לחלץ אותו לאחר שפגע באוטובוס חולף. אז התברר כי מדובר במי שמעולם לא הוציא רישיון על אופנוע, הוא נעצר והובא לביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרו
דניאל בן חמו |
המתקן משמש כעריסה לטלפון הנייד. אילוסטרציה shutterstock
אופנוע. ארכיון

תושב רהט, בן 20, אשר מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע, נמלט משוטר אשר כרז לו לעצור ובמהלך המרדף התנגש באוטובוס. לאחר שהשוטרים חילצו אותו מתחת לאופנוע הכבד, הם עצרו אותו בחשד לסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה והכשלת שוטר.

בפעילות משטרתית של כוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות בגזרת באר שבע, יחד עם שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה, בצומת שרה – כביש 25 למזרח, הבחינו אמש השוטרים ברוכב דו גלגלי אשר עורר חשדם.

הרוכב, כך לפי המשטרה, לא נענה לקריאות השוטרים ופתח במנוסה מהלכה סיכן בנהיגתו הפרועה חיי אדם והכשיל השוטרים בביצוע תפקידם תוך שהוא פוגע באופנוע משטרתי.

השוטרים חתרו למגע בנסיעה אחריו בשטח ובכביש וסופו שבצאתו של החשוד מכיוון שגב שלום חזרה לכביש 25, איבד שליטה על האופנוע, פגע בצדו של אוטובוס ואז נעצר לאחר ששוטר הרים מעליו את כלי הרכיבה.

החשוד, תושב רהט בן 20, נמצא כי אינו מורשה לנהיגה בכלי תחבורה זה נעצר והובא לבית משפט שם ביקשו את הארכת מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות