ארב לתלמידות בסמוך לבית הספר והטריד מינית

תושב תל אביב בן 38 המתגורר באחת השכונות בדרום העיר ולו עבר בתחום עבירות מין. על פי גורם במשטרת תל אביב החדוד נצפה מסתובב בסמוך לאחד מבתי הספר והוא ענה לתיאור שמסרו ילדות שהוטרדו על ידי התוקף. בידי המשטרה עדויות של ילדות על שלושה מקרים שונים שהתרחשו בימים האחרונים בכל המקרים ארב על פי החקירה לתלמידות הוא חשף עצמו בפניהן וביצע בגופו מעשה מגונה.
יעל חן |
אילוסטרציה (למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה)

שנת הלימודים החלה רק לפני מספר ימים אבל עבריין מין הצליח להכניס לפאניקה אלפי הורים מורים ותלמידים לאחר שפעל באופן סידרתי ליד שלושה בתי ספר יסודיים בצפון תל אביב והטריד מינית תלמידות.בימים האחרונים התקבלו במשטרת תל אביב מספר תלונות על גבר המבצע מעשים מגונים באיזור צפון ת"א, בסמוך לבתי הספר כאשר את מעשיו הוא מבצע לעיני תלמידות שזה עתה סימן את יום הלימודים והיו בדרכן לביתם.

בעקבות ריבוי הדיווחים פתחה משטרת מרחב ירקון בחקירה מקיפה ומורכבת תוך שימוש ביכולות ואמצעים שונים, גלויים וסמויים, במטרה להתחקות אחר החשוד. בין היתר הוצבו בלשים ותצפיות בסמוך לבתי הספר חוקרי ילדים גבו עדויות מהילדות תוך דגש על תיאור החשוד ומאפייני מעשיו. המשטרה פעלה לאיתור מצלמות אבטחה באזור הפעילות של התוקף וכן ביצועו מחקרי תיקשור מקיפים.

אתמול הצליחו השוטרים לאתר ולעצור לחקירה את החשוד במעשים. במשטרה אומרים כי מדובר בתושב תל אביב בן 38 המתגורר באחת השכונות בדרום העיר ולו עבר בתחום עבירות מין. על פי גורם במשטרת תל אביב החדוד נצפה מסתובב בסמוך לאחד מבתי הספר והוא ענה לתיאור שמסרו ילדות שהוטרדו על ידי התוקף.
בידי המשטרה עדויות של ילדות על שלושה מקרים שונים שהתרחשו בימים האחרונים בכל המקרים ארב על פי החקירה לתלמידות הוא חשף עצמו בפניהן וביצע בגופו מעשה מגונה.
היום יובא החשוד לדיון בבית המשפט השלום התל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.
במשטרה מתכוונים לפעול ולקשור את החשוד למעשים ולבדוק אם ביצע מעשים נוספים באזורים אחרים.

החקירה נמשכת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות