מה מצאו השוטרים במחנה הפליטים שועפאט?

4 חשודים נעצרו הבוקר בפשיטה על מחנה הפליטים שועפאט. במהלך החיפושים במקום מצאו השוטרים מדי צה"ל, חרב, סכינים, בלוני גז, מוצרי עישון לטבק ומעל 500 פאקטים של סיגריות
רונן לוי |
פשיטה משטרתית. צילום באדיבות המשטרה

המשטרה עצרה ארבעה חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בהחזקת אמצעי לחימה וציוד צבאי וביצעה אכיפה של סחר בלתי חוקי בטובין במחנה הפליטים שועפאט. בין היתר נמצאו במקום אמצעים לעישון, טבק וקופסאות סיגריות בשווי מוערך של 101 אלף שקלים, שעל פי החשד שימשו לסחר לא חוקי.

לוחמי וכלבני משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם שוטרי מחוז ירושלים ביצעו חיפוש של אמצעי לחימה וציוד צבאי ב15 איתורים במחנה הפליטים שועפאט שבעוטף ירושלים. במהלך החיפושים נתפסו חרב, סכינים, גז מדמיע, רעלה, מדי צה"ל, מחסנית, בלוני גז, משקפת, כסף בסכום 32 אלף שקלים, קטנוע גנוב, שקית עם חומר החשוד כסם. ארבעה חשודים, תושבי מחנה הפליטים שועפאט נעצרו ויחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול.

בנוסף, בהמשך הפעילות ביצעו הכוחות מבצע אכיפה יחד עם מס הכנסה, הפדרציה, וגורמי עיריית ירושלים בדבר סחר במוצרי עישון לרבות טבק וסיגריות בכמויות גדולות. במהלך המבצע פשטו הכוחות על 7 איזורים במחנה הפליטים שועפאט שהתבצעו בהם עבירות מס וסחר בלתי חוקי ותפסו סך הכל 505 פאקטים בשווי מוערך 101 אלף שקלים, סיגריות בייצור עצמי, כסף מזומן בסכום 3,276 שקלים, טבק לנרגילה במשק 55 קילו וטבק לגלגול במשקל 800 גרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות