הוארך מעצרו של החשוד באונס במלונית – אמה של הנערה: "מדובר בחיית אדם"

ביהמ"ש השלום בת"א האריך ב-4 ימים נוספים את מעצרו של ירין שרף, בן 21 משדרות, החשוד כי אנס בת 13 במהלך שהותם במלונית קורונה וממשיך לטעון כי היחסים היו בהסכמה. אמה של הילדה בביהמ"ש: "החיים של הילדה נמחקו לחלוטין, נגמרו לה החיים במעשה אכזרי"
ירין שרף, הנאשם באונס נערה בת 13 במלונית קורונה.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, אור ממון, האריך בארבעה ימים את מעצרו של ירין שרף, צעיר בן 21, משדרות, החשוד באונס של נערה בת 13, במלונית קורונה של משרד הרווחה ביפו.

שרף חשוד גם בשידול קטין להשגת סם ושימוש בו. "לילדה שלי נגמרו החיים במעשה אכזרי", אמרה אמרה של הנערה בביהמ"ש.

אמה של הילדה, הגיע הבוקר לדיון הרכת מעצרו של שרף ופנתה לפני תחילת הדיון לשופט ממון בקול רועד: ״החיים של הילדה נמחקו לחלוטין. המעשה הזה הוא מעשה נבזה. אני פה ברגליים רועדות ולב נשבר. אני עומדת מול השופט ומבקשת להעניש את הפושע האכזרי במלוא חומרת הדין על זה שצלק אותה לעולם ועד. לילדה שלי נגמרו החיים במעשה אכזרי. אותו פושע, כולה תמימה וטהורה, נפגעה בידי חיית אדם שלא שלט בצרכים שלו״.

ביום רביעי שעבר נעצר שרף, לאחר שהוגשה נגדו תלונה על כך שאנס נערה בת 13 במלונית קורונה של אגף הרווחה ביפו.

הנערה סיפרה בעדותה כי היא סירבה למעשיו של שרף וזה היכה וחנק אותה. המקרה נחשף לאחר שמדריך שנמצא במלונית,

הבחין כי שרף הגיע לחדרה של הנערה, למרות שנאסר על בנים להתקרב למגורי הבנות. כאשר המדריך נכנס לחדר שרך התחבא בשירותים.

לאחר מעצרו, שרף לא הכחיש את יחסי המין עם הנערה, אלא טען כי היא הכניסה אותו לחדרה והיחסים היו בהסכמה לאחר שאמרה לו שהיא בת 16. עוד אמר כי הנערה נראית מפותחת לגילה וכל הארוע היה הדדי.

היום הובא שרף לדיון נוסף בבית המשפט שם אמר נציג המשטרה, כי מדובר בתיק חמור מאד ומאז הדיון הראשון, המאגר הראייתי התחזק ויש בידי המשטרה תכתובת בה הילדה כתבה לשרף לא להגיע לחדרה. עוד נטען כי האירוע היה בכפיה והיה באלימות.

מנגד אמר הסנגור כי "היחסים היו בהסכמה" ולא היתה כל קריאה לעזרה מצד הנערה ומי שבגללו הופסקו היחסים, היה המדריך שהגיע לחדר והנערה ביקשה מהצעיר להתחבא. עוד הוסיף הסנגור, רק אתמול ביקשה המשטרה את הקוד לטלפון הנייד שלו והוא נתן אותו בחפץ לב מאחר וזה האליבי. המשטרה מנסה ליצר יש מאין.

השופט ממון שהאריך את מעצרו של שרף בארבעה ימים, ציין בהחלטתו כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו ומעשיו מלמדים על מסוכנותו. החקירה עדיין בראשיתה והפעולות הביאו לקבלת חומרי חקירה נוספים שיש בהם לסייע בהבנת החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות