נבחרת הג'סאפ של אוניברסיטת ת"א זכתה בתחרות המשפט המבוים בישראל

הנבחרת תתמודד בתחרות בינלאומית שתתקיים בחודשים הקרובים באופן מכוון ותכלול כ-700 נבחרות מכ-100 מדינות. באופן לא מפתיע המשפט המבוים השנה עסק בהתפרצות פנדמיה ודיני בריאות בינלאומיים
דניאל בן חמו |
נציגי הפקולטה למשפטים בתחרות המקוונת

נבחרת הג׳סאפ של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב זכתה בתחרות המשפט המבויים בישראל ותתמודד בתחרות בינלאומית שתתקיים במרץ ובאפריל באופן מקוון שתדמה טיעונים אל מול בית הדין הבינלאומי לצדק, בין השאר בנוגע להתפרצות פנדמיה ועיסוק בדיני בריאות בינלאומיים.

תחרות הג׳סאפ היא תחרות המשפט המבוים הגדולה בעולם, שבה משתתפות כ-700 נבחרות מכ-100 מדינות. התחרות מדמה טיעון אל מול בית הדין הבינלאומי לצדק. המקרה של השנה נוגע להתפרצות פנדמיה ודיני בריאות בינלאומיים; זכויות אדם; זכויות פליטים ומבקשי מקלט; סמכות שיפוט ואחריות מדינה על ירי שגרם להתרסקות של מטוס אזרחי.

משוא פנים של השופט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

הנבחרת של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב תמשיך להתחרות במהלך מרץ ואפריל בתחרות הבינלאומית שתתקיים השנה באופן מקוון. פאנל השופטים השנה: נשיאת ההרכב: אל"ם (מיל') עו"ד פנינה שרביט ברוך. שופטים: ד׳׳ר איתמר מן, הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת חיפה; עו׳׳ד עמית הוימן, מנהל מחלקת משפט בינלאומי במשרד החוץ.

את התחרות בישראל ליוו המלווה האקדמית ד״ר נטלי דודזון, המאמנת עו׳׳ד מרים סטרנג, ועוזר המאמנת, הסטודנט אלון מלאבר.

בפקולטה למשפטים בתל אביב ביקשו לברך את הנבחרת של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית על העבודה הקשה, ועל הרמה הגבוהה שהוצגה ואף, להודות למשרד אגמון ושות׳ רוזנברג הכהן ושות׳ ולמרכז מינרבה לזכויות אדם על תמיכתם בפקולטה למשפטים בתחרות היוקרתית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות