בקשת הסגרה לארה"ב: "אזרח ישראלי ניהל רשת לשירותי זנות"

לביהמ"ש המחוזי בירושלים הוגשה עתירה להכריז על יצחק כהן כבר הסגרה לארה"ב שם הוא מבוקש על עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון. בבקשת ההסגרה נטען כי במשך 6 שנים הוא ניהל מישראל עסק להספקת שירותי מין בארה"ב
גילי סיוון-כהן |
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגשה עתירה, להכריז על יצחק כהן, אזרח ישראלי, בר הסגרה לארצות הברית, על מנת שיעמוד לדין בגין עבירות קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון.

כהן נעצר אתמול (יום ד') על ידי המשטרה לבקשת ארצות הברית לאחר שהוגש נגדו שם כתב אישום בביהמ"ש הפדראלי בניו יורק.

לפי בקשת ההסגרה, בתקופה שבין ינואר 2013 לספטמבר 2019 ניהל כהן מישראל, יחד עם שותפתו בארה"ב, רשת עניפה לשירותי זנות בארה"ב ובעיקר בעיר ניו יורק.

הרשת פעלה באמצעות אתר אינטרנט ראשי יחד עם מספר רב של אתרי אינטרנט נוספים שפרסמו את שירותי הרשת וחיברו בין נשים המספקות שירותי מין לצרכני זנות ברחבי ארה"ב.

כהן, כך נטען, היה אחראי על עדכון ואחזקת אתר האינטרנט, תפעול מערך ההזמנות המקוון, העלאת תכנים ופרסום הרשת באמצעות אתרי אינטרנט אחרים וברשתות חברתיות כמן פייסבוק וטוויטר.

שותפתו, מצידה, ניהלה את הפעילות היום יומית של הרשת.

בתקופת פעילותו, כהן קיבל לידיו יותר מ-1.2 מיליון דולרים מרווחי הרשת, וזאת בדרכים שונות שנועדו להסוות את התשלומים ולהלבינם: בין היתר קיבל כהן תשלומים במזומן שהועברו באמצעות חברות שילוח, וכן משך מכספומט הסמוך לביתו בחדרה סכומי כסף שהצטברו לסכומי עתק, באמצעות כרטיס אשראי של ריינולדס, שנשלח אליו על-ידי שותפתו מארה"ב.

לפני כחצי שנה, הוגש נגד כהן כתב אישום בבית משפט פדראלי במחוז הדרומי בניו יורק וכעת הוא נעצר בישראל לבקשת ארצות הברית והוגשה נגדו בקשת הסגרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות