הממשלה אישרה: עוצר פורים

הממשלה אישרה אמש (יום ד') במשאל טלפוני סגר לילי במטרה למנוע חגיגות פורים המוניות. במסגרת העוצר שיחל הלילה בשעה 20:39 תיאסר יציאה ממקום המגורים עד השעה 5:00 למחרת בבוקר. הסגר יימשך עד יום א' בבוקר
מעיין לביא |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בהמשך להחלטת הממשלה אתמול בעניין הגבלות בימי חג הפורים, אישרה הממשלה אמש (יום ד') במשאל טלפוני את תקנות משרד הבריאות לסגר לילי שיימשך עד יום א' בבוקר. במסגרת ההנחיות, תיאסר יציאה ממקום המגורים למעט למטרות חיוניות ותיאסר שהייה של אדם בבית של אדם אחר. הקנס על הפרת הסגר יעמוד על 500 שקלים.

על החלטת הממשלה הסגר הלילי יתקיים החל מהלילה (יום ה') ועד יום א' בבוקר. בימים אלו יוטל הסגר בכל לילה בין השעות 20:30 ועד לשעה 5:00 בבוקר המחרת.

בזמן הסגר חל איסור על יציאה ממקום המגורים בשעות 20:30 עד 5:00 למחרת בבוקר. למעט למטרות החיוניות המותרות, כולל יציאה לעבודה מותרת, או יציאה עד 1,000 מטרים ממקום המגורים. איסור זה יחול גם לגבי מי ששוהה בבתי אירוח.

עוד נקבע כי חל איסור על פתיחת בתי עסק בשעות הסגר, למעט עסקים חיוניים. כמו כן חל איסור קיום מסיבה במהלך שעות הסגר (קביעת איסור זה גם תאפשר הטלת קנס על מחזיק מקום שהתקיימה בו מסיבה) ואיסור על שהייה בבית של אדם אחר. הקנס על הפרת הסגר או שהייה בבית של אדם אחר הוא 500 שקלים.

בנוסף נקבע כי התקנות לא יחולו על יישוב שמרבית תושביו אינם יהודים ובאזור מזרח ירושלים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות