סכסוך בכביש הסתיים בקרב יריות

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב נגד תושב מעלה אדומים, 24, ולפיו הוא ירה ופצע נהג אחר שנכנס עם רכבו לנתיב נסיעתו. עוברת אורח הזעיקה את המשטרה שעצרה את הנאשם והנהג שנפצע פונה לביה"ח
רונן לוי |
בדרך ליום שגרתי. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום, בגין חבלה בכוונה מחמירה, נגד תושב מעלה אדומים, בן 24, שירה ופצע נהג רכב אחר לאחר שזה נכנס עם רכבו לנתיב נסיעתו. עוברת אורחת שהיתה עדה למקרה, סיפרה כי לפני הירי היתה מלחמה על הכביש בין שני הנהגים.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע וחצי חזר הנאשם מבילוי ועצר ברמזור אדום בנתיב השמאלי בכביש, בצומת בית דגן והתעתד לפנות לכיוון שמאל והמתלונן עמד בסמוך אליו. במהלך פנייתם של המתלונן והנאשם שמאלה, עם רכבם, אותת המתלונן ועבר לנתיב האמצעי בו נהג הנאשם בעקבות כך, עקף הנאשם את המתלונן משמאל ונכנס לנתיב נסיעתו. בהגיעם למחלף השבעה עלה הנאשם על אי תנועה במקום שאינו מיועד לעצירה, עצר רכבו משמאל ובמקביל לרכבו של המתלונן, הורה לבת זוגו להישאר ברכב, יצא את רכבו, מצויד באקדח, וצעד לעבר רכבו של המתלונן אשר עמד ברמזור האדום במחלף.

המתלונן, שהבחין בנאשם, יצא מרכבו ושאל את הנאשם ברוסית "מה הוא רוצה ממנו" או מילים דומות לכך, ואילו הנאשם שאל את המתלונן האם "ראה מה עשה" והטיח בו שסיכן חיים באופן נהיגתו והתקרב למתלונן ובתגובה לכך, הוא דחף את הנאשם מפניו על מנת להרחיקו. בשלב זה הנאשם צעד מספר פסיעות לאחור, שלף את האקדח ובמרחק של כמטר וחצי מהמתלונן, ירה בו שתי יריות לעבר אזור פלג גופו העליון של המתלונן ולאחר מכן התקשר למוקד 100 של משטרת ישראל והזעיק את כוחות הביטחון למקום.

המתלונן פונה אל בית החולים שיבא בתל השומר, אושפז שם למשך כשבוע ימים, במהלכו אובחן שכתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לו פצע כניסת קליע בבית החזה השמאלי האחורי ופצע יציאת קליע מזרוע ימין.

המתלונן תיאר בעדותו כיצד מנע ממנו הנאשם להשתלב בדרך, אז החלו "לריב בכביש", כשכל אחד מהם חוסם את דרכו של השני במהלך הנהיגה, עד הגעתו לרמזור. או אז ביקש להמשיך דרכו ולפנות ימינה והנאשם עצר המשיב את רכבו על אי תנועה והחיש פעמיו לקראתו. בתגובה, יצא המתלונן מרכבו ופנה למשיב ושאל אותו לפשר התנהלותו, בהמשך, הוא דחף אותו שהתקרב אליו על מנת שיזוז ממנו, ומיד לאחר מכן, שלף הנאשם אקדח, בעוד המתלונן מיד הסיט גופו לצד כדי להימנע מפגיעת הקליע בחזהו.

עוברת אורח, עדת ראיה למקרה, שהתקשרה למוקד 100, תיארה "מלחמה" של המשיב והמתלונן בכביש. בהמשך, סיפרה כי ראתה את הנאשם עוצר על אי תנועה, מקיף רכבו ועושה תנועות ידיים למתלונן, שיצא לקראתו ודחף אותו, אז שמעה שתי יריות והבחינה במתלונן נופל ארצה. העדה שללה שראתה את המתלונן אוחו בחפץ כלשהו עת ירד מרכבו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות