צפו: פינת הקפה המסורתית הסוותה כניסה למעבדת הסמים

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים חשפו מעבדת סמים תת-קרקעית במתחם מגורים בפזורה הבדואית בדרום ובתוכה נמצאו עשרות קילוגרמים של קנאביס בהליכי ייבוש. החיפוש נערך במסגרת חקירתם של שני תושבי המקום, שנעצרו לפני כשבוע
דנה לווינסקי |
פינת קפה במאהל בדואי. צילום: פלאש 90

מעבדת סמים תת-קרקעית, כשפתח הכניסה הינו במסווה של פינת קפה מסורתית, נחשפה אתמול במתחם מגורים בפזורה בדרום, על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים וכוחות משטרה נוספים. החיפוש נערך במסגרת חקירתם של שני חשודים שנעצרו לפני כשבוע בכניסה לעיר ירושלים כשברשותם עשרות גרם סם מסוג קוקאין.

למשטרה הגיע מידע מודיעיני, על מעבדת סמים בבית באזור הפזורה הבדואית בדרום, לאחר קבלת צו חיפוש, יצאו הבלשים ביחד עם שוטרי יס"מ למתחם מגוריהם של שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הפזורה בדרום. במהלך החיפוש איתרו כוחות המשטרה פתח אל מתחם תת קרקעי המשמש כמעבדת סמים ובו עשרות קילוגרמים של סם מסוג קנביס בהליכי ייבוש. פתח הירידה אל מתחם הסמים הוסתר היטב והוסווה כפינת קפה מסורתית למרות זאת השוטרים חשפו את המעבדה.

מדובר בנדבך נוסף במסגרת חקירתם של החשודים, על ידי המשטרה. השניים נעצרו לפני כשבוע במהלך פעילות משטרתית בכניסה לבירה. השוטרים עצרו את רכבם של החשודים ובמהלך חיפוש נתפסו ברשותם עשרות גרמים של סם מסוג קוקאין. השניים הועברו אז לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט עד יום רביעי הקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות