חשוד בהשחתת שלטים לא יוכל לשאת צבע במרחב הציבורי

תושב אשדוד בן 33, נעצר זו הפעם השנייה בנסיבות דומות. על פי החשד הוא נוהג לתלוש ולהרוס שלטים שעליהם מופיעות נשים במרחב הציבורי. ביהמ"ש שחרר אותו בערבות עצמית
רונן לוי |
אחד השלטים שהושחתו. צילום: משטרת ישראל

תושב אשדוד, בן 33, נעצר בסוף השבוע האחרון בעיר, בחשד שהשחית שלטי חוצות בהם מופיעות נשים. מדובר בחשוד שכבר לפני כשמונה חודשים היה חשוד במקרים דומים. בית משפט שחרר אותו בערבות עצמית ואסר עליו למשך חודש לשאת צבע בעת שהייתו במרחב הציבורי.

במשטרה התקבל דיווח אודות השחתה של שלטי חוצות באשדוד. השוטרים החלו בסריקות במהלכן הצליחו לאתר רכב ובו חשוד תושב העיר. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבו, אותרו בלונים שככל הנראה מכילים צבע, ספריי צבע ואמצעים נוספים בהם על פי החשד השתמש על מנת להשחית את השלטים. במקביל, אותרו ע"י השוטרים מספר שלטים שהושחתו או נתלשו, כאשר בכולם מופיעות נשים.

החשוד נעצר ונחקר, והובא ביום שישי לדיון בבית המשפט, שם המשטרה עתרה למעצרו של החשוד מאחורי סורג ובריח. לטענת המשטרה "עולה ממעשיו מסוכנות, שעה שיש חשד שהוא ביצע השחתה של שלטים נוספים מעבר לשניים שלגביהם הוא הודה".

מנגד פרקליטו הדגיש בטיעוניו, כי מדובר בעבירה של השחתת מודעות, זאת על פי הנטען בבקשה, כשלטענתו משעה שיש סעיף ספציפי, לא ניתן להאשים המשיב גם בעבירות של השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש. הסנגור עתר לשחרור החשוד ללא תנאים, בטענה כי מדובר "בעבירת חטא שלא קמה עילת מעצר בגינה".

השופטת רוני סלע, שהורתה על שחרור החשוד בערבות עצמית בלבד, כתבה בהחלטתה כי "במקרה הזה אין מקום להורות על תנאים מגבילים של מעצר בית, וודאי שאין מקום למעצר מאחורי סורג ובריח, שעה שלשיטת המשטרה עצמה לא נשקפת מהמשיב מסוכנות".

____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת רוני סלע

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות