בלי גלימה ובלי נעליים – מדור החברה של אוביטר מתאושש מהסערה

לא חשוב אם השלג יורד, אם הגשם דופק בחלון או הרוח מעיפה לנו את השיער לעיניים, אנחנו כאן כדי לספר לכם מה עורכי הדין של אוביטר עוללו בשבוע החולף. אל תפספסו!
זוהר אטיאס |

אחרי יומיים חורפיים במיוחד ולקראת שבוע של פתיחת המסחר, אנחנו גאים להציג בפניכם את כל הדברים החשובים באמת (ויש כאלו) שעשו עורכי הדין המעולים של אוביטר השבוע. חשוב ביותר ולא כדאי לפספס. אנחנו מזהירים מראש – מדור כזה טרם נראה כאן. קדימה, מתחילים:

עו"ד בת חן טייץ
רגע לפני "סערת העשור" שהבטיחו לנו החזאים השבוע, עו"ד בת חן טייץ יצאה (בג'ינס) וחיוך מהממם לטיול בשדה, איזה כיף! גם אנחנו רוצים כזה חיוך. סליחה.. טיול😊

עו"ד אביעד חייט
הרבה הרבה מזל טוב לעו"ד אביעד חייט על הולדת בנו! איזו תמונה מקסימה ומרגשת, אנו מאחלים לכם אינספור נחת, בריאות ואהבה עם הקטנצ'יק ❤️

עו"ד אליז קסנטיני
גילינו השבוע שעו"ד אליז קסנטיני מעלה תמונה לחשבון האינסטרגם שלה רק פעם בשנה ולרגל יום הולדתה, את זו שחגגה בשבוע שעבר. עוד גילנו שלעו"ד המוכשרת והחרוצה מלאו רק 28 שנים, אנחנו מאחלים לך עוד שנים רבות של הצלחה, בריאות וסיפוק בלתי מתפשר, אוהבים, מערכת אוביטר.

עו"ד בילי מצגר
בסוף השבוע האחרון חגגנו את יום המשפחה. עו"ד בילי מצגר ומשפחתה ניצלו את הוויקנד נטול הסגר לטיול משותף. בילי, מי דומה לאמא ומי דומה לאבא?

עו"ד רן רוט
את מדור הרכילות השבוע נסגור בסט צילומים, במסגרתו נתקלנו באחד הפוטוגנים ביותר שיש לנו בסביבה – עו"ד רן רוט. תראו איך הוא מפגין כישורי טאלנט ברמה גבוה מאוד. למרות הפרגונים, אנחנו לא נמליץ לו להחליף מקצוע כי הוא אלוף אמיתי.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות