אישום: ביקש מלקוית ראייה את הנייד שלה לצורך שיחה – וגנב אותו

ניצול ציני: תושב פתח תקווה,30, נאשם ב-2 מקרים של גניבת מכשירי טלפון סלולארי בתוך שעה. עוברי אורח שהבחינו במתרחש הזעיקו את המשטרה שעצרה אותו – צפו בתיעוד המעצר
מעיין לביא |
גניבת נייד מכשיר טלפון סלולארי גנב
אילוסטרציה evanto

איפה הבושה? תושב פתח תקווה, בן 30, הואשם בבית המשפט השלום בפתח תקווה, בשני מקרים של גניבות טלפונים בתוך שעה. באחד המקרים הוא נאשם כי גנב טלפון מאשה לקוית ראייה הנעזרת בכלב נחייה. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, פנה הנאשם לאישה לקוית ראייה שהמתינה ברמת גן עם כלב הנחייה שלה, בסמוך לתחנת אוטובוס וביקש ממנה לבצע שיחת טלפון ממכשיר הפלאפון. האישה נענתה לבקשתו, חייגה ממכשיר הפלאפון ושמה את השיחה על רמקול ואז, נטל הנאשם את הפלאפון מידה ונמלט מהמקום.

שעה לאחר מכן, בפתח תקווה, אישה בת 57, הוציאה פלאפון מן התיק, והחזיקה אותו ביד שמאל כאשר לפלאפון מחוברות אוזניות. הנאשם שהפתיע אותה, משך את הפלאפון מידה, וחרף ניסיונותיה של המתלוננת להתנגד, טלטל הנאשם את האישה ונטל את הפלאפון והאוזניות בכך שמשך את מכשיר הפלאפון בחוזקה ונמלט מהמקום. המתלוננת מסרה בעדותה כי מיום האירוע היא חוששת לצאת מהבית והיא בחרדה מאוד גדולה. לדבריה ״כל אדם שעובד לידי היום ברחוב אני רועדת מזה״.

"מדובר במעשי בריונות מכוער", נכתב בבקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו, "המעיד כי מדובר בנאשם אשר נשקפת ממנו מסוכנות רבה לשלום הציבור, כאשר מדובר בנאשם שאינו צפוי כלל ועיקר. המסוכנות הגלומה בו הינה מסוכנות רבה שכן, מדובר במי שתקף נשים, האחת מהן מבוגרת, והשנייה לקוית ראייה אשר כל חטאן היה ששהו במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. משנה חומרה יש לייחס לעובדה שהמשיב בחר לו קורבנות נוחים וקלים אשר נהיר כי הוא נטפל לחלשים ממנו תוך שמבצע מעשה מכוער ומתוך מודעות ברורה שבשתי ההזדמנויות, למתלוננות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להתגונן מפניו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות