אישום נגד איש תקשורת: כלא ותקף את בת זוגו

יהושע מאירי, 61, מעומר נאשם כי כלא את זוגתו, היכה אותה, חבט בפניה, חנק אותה כשביקשה להזעיק עזרה ובעט בה כשניסתה לברוח. רק כעבור יממה היא הצליחה לקרוא לבתה שסייע לה לצאת מהמקום
דניאל בן חמו |
תקיפת בת זוג - אילוסטרציה
תקיפה, אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד איש התקשורת יהושע מאירי, בן 61 מעומר בגין כליאת שווא, תקיפה הגורמת חבלה ממש והיזק לרכוש במזיד. לאחר שכלא והיכה את בת זוגו לחיים.

על פי כתב האישום, לפני כחודש וחצי, שהתה המתלוננת בביתו של הנאשם ושלחה הודעה קולית באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלה למכר וביקשה ממנו להגיע לישוב עומר ולקחת אותה לביתה. מששמע מאירי את המתלוננת שולחת את ההודעה לקח מהמתלוננת את הטלפון ושלח באמצעותו בשמה של המתלוננת הודעה כתובה שלא יבוא. אחר כך, חיטט מאירי במכשיר הטלפון של המתלוננת. לאחר מכן הוא נעל את דלת הבית והחל לצלם אותה באמצעות הטלפון הנייד שלה, בתגובה היא לקחה את הטלפון של מאירי והשליכה אותו מבעד לחלון.

בעקבות כך, מאירי החל לתקוף אותה בכך שהכה בפניה באמצעות ידיו. מיד אחר כך, החל הנאשם לצלם את המתלוננת תוך שהוא מבקש ממנה להראות לו את סימני המכות שעל פניה. בהמשך, הלכה המתלוננת לחדר השירותים ומשראתה את פניה החבולות במראה החלה לצעוק "הצילו", או אז הוא החל לחנוק אותה ולשרוט את פניה באמצעות ציפורניו. לאחר מכן, ניסה להשתיק אותה תוך שהוא סותם עם כף ידו את פיה באופן שמנע ממנה לנשום, עד אשר לא היה אויר והיא כמעט אבדה הכרתה.

מאירי באותה העת שאל אותה היכן הטלפון שלו וכאשר ענתה לו כי זרקה אותו מהחלון, יצא לחפש אותו והמתלוננת ניצלה את ההזדמנות וברחה מהבית. מאירי לא ויתר רדף אחריה וכשתפס אותה גרר אותה חזרה לבית בעוד היא מתנגדת ומנסה להיאחז בעמוד אך ללא הצלחה. הנאשם המשיך לסחוב את המתלוננת, בעודו הוא תולש מצווארה שרשרת שענדה אשר נפלה, עד אשר הצליח הנאשם לגרור ולסחוב את המתלוננת אל תוך הבית. לאחר שהצליח להכניס אותה לבית, סגר אחריו את הדלת ותקף אותה, הפיל אותה על הרצפה והחל לבעוט בכל גופה באמצעות רגליו, בתוך כך שהמתלוננת מגנה עם ידיה על ראשה.

בהמשך מאירי נעל את דלת הבית, הכניס את מפתחות הבית לכיס מכנסיו, שכב על הספה בסלון על מנת לישון שם וביקש מהמתלוננת לישון בחדר הילדים. לאחר שהנאשם נרדם, קמה המתלוננת ממיטתה, ניגשה לארון החשמל ולקחה משם צרור מפתחות ואולם פחדה להשתמש במפתח ולכן הניחה את הצרור במגירה בחדר השינה בו ישנה. באמצע הלילה, התעורר הנאשם והבחין בהעדרו של צרור המפתחות. הנאשם פנה אל המתלוננת, וזאת מפחד אמרה לו את המיקום שלהם.

למחרת בבוקר, ביקשה שיזעיק לה אמבולנס, ויחזיר לה את הטלפון שלה ומאירי בתגובה אמר לה לשכב עד אשר הכאב יעבור והודיע לה שהוא לא מתכוון להכין את השבת. באותו יום בשעות הערב הגיע אחיו של מאירי לדירה וכאשר הסתכל על פניה של המתלוננת ושאל אותה מה קרה לה, אמר הנאשם לאחיו כי המתלוננת הייתה אצל קוסמטיקאית. רק למחרת המתלוננת הצליחה לדבר עם בתה שהגיעה לדירה עם בן זוגה ועזרה לה להוציא את חפציה מהבית בזמן שמאירי ישן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות