"שלחי לי תמונות עירום שלך או שאראה לבעלך תמונות אינטימיות שלך"

כך לפי כתב אישום שהוגש לביהמ"ש המחוזי בירושלים, סחט מאיר בקרמן, תושב העיר בן 42, אישה חרדית עמה היה בקשר. הוא נאשם עוד כי תוך שהוא מתחזה לנשים שלח את תמונות העירום שלה לגברים נוספים
רונן לוי |
מאיר בקרמן - סחט אישה למען טובות הנאה - אילוסטרציה אנבנטו
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד מאיר בקרמן, תושב העיר בן 42, בגין עבירות סחיטה באיומים, ניסיון שידול לביצוע מעשה מגונה בבן משפחה, שידול לשימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, התחזות, קבלת דבר במרמה והטרדה מינית.

על פי כתב האישום, המתלוננת, אישה חרדית, נהגה לשלוח לנאשם תמונות אינטימיות שלה, ובתמורה היה מאיר בקרמן מעביר לה סכומי כסף שונים. בשלב מסוים איים הנאשם על המתלוננת כי אם לא תמשיך לשלוח לו תמונות, הוא יראה את התמונות שכבר שלחה לו, לבעלה באותה עת.

לאחר שביקשה המתלוננת לסיים את הקשר עם הנאשם, הוא הגיע לביתה והציג בפניה טאבלט ובו תיקייה על שמה של המתלוננת, ובתוכה כל התמונות והסרטונים ששלחה לו במהלך השנים, ובכך רמז לה שאם לא תעשה כמבוקשו, הוא יפיץ את התמונות והסרטונים שלה. המתלוננת ביקשה מהנאשם למחוק את התיקייה אולם הוא סרב לכך.

מכתב האישום עולה כי בהזדמנויות רבות השתמש הנאשם בתמונות ששלחה לו המתלוננת, תוך שהוא מתחזה לנשים, והעבירן למתלוננים אחרים עימם קיים קשרים, ללא ידיעתה והסכמתה של המתלוננת. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות